Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga Knut-Datasmurf en ballerinakjeks sånn at han skulle sitte stille å gnage litt på den, men han løp over gulvet og hoppa inn i buret med hele kjeksen i munnen!! :omg:

Kjeksen er større enn hode hans! Og når jeg prøvde å ta den fra han(siden det ikke er sunt for deguser med sukker og sånn) så hang han fast i den!

..... :omg:

Skrevet

Egil har en lei tendens til å stjæle gulrot fra meg. Gulrot som gjerne er større enn hele han. På tvers i kjeften, løpende over til buret og klatre oppi igjen. Det er sære ting

Skrevet

Er det aldersgrense på redbull?

Ja, men det er opp til butikken. Vi tar det på skjønn, hvis det er en liten drittunge på syv år som hamstrer red bull, så nekter vi(jeg) han salg.

Spar har blant annet en side de får opp når de selger red bull, i motsetning til Ica, hvor dette kun forekommer på alkohol, tobakk og lighter/fyrstikker.

Skrevet

Jeg er rottesyk... Ålså, jeg har ikke svartedauen men jeg ventet på at et royal suite bur skal komme seg til norge og jeg lager leker av brusflasker og jeg har minst en million hengekøyer og jeg finner ikke dobbelrex rotter! :(

Skrevet

Hva er Egil? Ser for meg en rotte, siden de er skummelt sterke..

Egil er en fremavling av Rattus Norvegicus som er kjent for sin hette ;)

Hehe. Merka det skurra no voldsomt til å begynne med når jeg leste Egil :p

Skrevet

Rottene mine het Jenny og Penny. Jenny etter hun i the L word og Penny etter hun i the big bang theory :) Jenny prøvde å drepe både meg og Penny, Penny prøvde bare å drepe alt som ikke var rotter

Skrevet

Hansern:Spilte Happiness på treningstudioet i stad, rimelig digg. Nå over til

og tunfisksalat

Jeg spiller Pretty Girl Rock her!

Wooo! Håper på å bli frisk til i morgen.

Skrevet

Pretty Girl Rock er blir man jævelig hektet på, kom over den nå for noen dager siden. Nylig puttet inn i dusje-lista :)

Syk? Om jeg ikke husker helt feil skrev du for noen uker siden at du _aldri_ ble syk og var ubermensch osv. Løgner

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...