Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vanskelig dette skulle være...

Lei av å måtte overføre filmer og serier over på en minnepenn hvar gang jeg har lasta ned noe nytt...

Skrevet

Dropbox?

Kan ikke bruke dropbox til filmer på mellom 0.7 og 4GB.

Skal bare være å bruke unc for å koble til den ene maskinen fra den andre maskinen...

Unc? Forklar/link/anything.

Skrevet

Man må betale for mer enn 1GB med dropbox plass. Eller invitere andre tror jeg.

Og filen må vel lastes opp til dropbox sine servere, før jeg da kan laste den ned på den bærbare.

Skrevet

Hva med å gjøre som meg: Skaffe deg ett par enorme eksterndisker? Problem solved! Skal jeg på langferie hjemme tar jeg bare med hele filmsamlinga. Instant win

Skrevet

Faen. Følger den, men jeg stopper der. Kun min maskin ligger under computers.

Jeg VET at jeg har sett den andre maskinen der flere ganger tidligere...

Explorer.png

Legg til begge maskinene i begge hosts-filene.

Skrevet

Er det noen som har en guide til hvordan man reinstallerer en windows pc? Med bilder. Må ikke være med tekst, men er foretrukket :) (Er ikke til meg nei)

Skrevet (endret)

Skulle se "Black Swan" i dag, men grunnet tekniske problemer med kinoutstyret ble forestillingen kansellert. Småkjipt, men fikk to kinobilletter som kompensasjon. \o/ Winning!

Endret av Sidious
  • Liker 1
Skrevet

Du får 2GB gratis ja :)

Ja, opp i nettskyen må de. Så er vel ikke det mest praktiske :p

Nei det må de ikke

LAN sync is a Dropbox feature that speeds syncing dramatically when the file exists on your Local Area Network (LAN).

...

With LAN syncing, Dropbox will look for the new file on your Local Area Network first, bypassing the need to download the file from Dropbox servers, thus speeding up the syncing process considerably.

Skrevet

Putt DVD i DVD-rom -> reboot -> trykk F8 ved POST -> velg DVD-rom -> følg instruksjonene.

Takk, men vet hvordan jeg gjør det.

Men jeg trenger en guide med bilder for jeg skal presentere hvordan man skal reinstallere en pc på skolen (må for en eller annen grunn det i norsk faget :dontgetit: )

Skrevet

Putt DVD i DVD-rom -> reboot -> trykk F8 ved POST -> velg DVD-rom -> følg instruksjonene.

Takk, men vet hvordan jeg gjør det.

Men jeg trenger en guide med bilder for jeg skal presentere hvordan man skal reinstallere en pc på skolen (må for en eller annen grunn det i norsk faget :dontgetit: )

Lag en selv? :p

Bilder finner man alltid på nettet.

Evnt. ta med deg en laptop og gjør det "live" :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...