Acrid Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du kan godt kalle deg ansjosalist og iherdig kjempe mot bruk av ansjos i salater, wok-retter, på sandwicher og som smaksforsterker i leverpostei siden det ødelegger din stolte "kulturarv". Like vettugt som nasjonalisme.
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 August 2007 - 62 December 2007 - 183 poster. November 2007 - 116 October 2007 - 104 September 2007 - 209 poster. February 2008 - 432 poster. January 2008 - 482 poster. wooow..
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Sasab: Ja, brenn gjerne det Norske flagget, men om du er SÅ nasjonalist, hvorfor bor du egentlig i dette fantastiske landet da? Jeg kødda, jeg er glad i Norge. Mitt ekte hjem er besatt av kroatiske nasjonalister, og vi er fordrevet derfra... Så jeg ville aldri brent det flotte norske flaget av 1814... Glint: Lett for deg å si. Du har et hjemland, og et hjem. Jeg har aldri bodd under samme tak i mer en 4 år sammenhengende.... Endret 21. februar 2008 av SasaB
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Glint:Lett for deg å si. Du har et hjemland, og et hjem. Jeg har aldri bodd under samme tak i mer en 4 år sammenhengende.... store deler av dagens barn har faktisk ikke bodd i samme hus mer enn 4 år sammenhengende...
chokke Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Sasab: Ja, brenn gjerne det Norske flagget, men om du er SÅ nasjonalist, hvorfor bor du egentlig i dette fantastiske landet da? Jeg kødda, jeg er glad i Norge. Mitt ekte hjem er besatt av kroatiske nasjonalister, og vi er fordrevet derfra... Så jeg ville aldri brent det flotte norske flaget av 1814... Glint: Lett for deg å si. Du har et hjemland, og et hjem. Jeg har aldri bodd under samme tak i mer en 4 år sammenhengende.... Du vet det er nøyaktig samme land på hver sin side av denne magiske grensa? Skjønner ikke hvorfor det skal være så oppstyr over en forbanna grense . Kunne ikke brydd meg mindre om Sverige tok over Norge, det er fortsatt samme land.
Acrid Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 SasaB: Uansett hvordan du prøver å definere det, identifiserer jeg meg ikke med den lokale gruppen. Planeten, arten, rasen, nasjonen, staten, partiet, organisasjonen, klubben, nabolaget, komitéen; jeg har ingen interesse i noen av delene. Jeg elsker og setter pris på verdige individer etter hvert som jeg møter de. Jeg forakter og avskyr gruppene de identifiserer seg med og setter seg i båsen til. Jeg greier overhodet ikke å bli stolt over at foreldrene mine pulte her.
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) store deler av dagens barn har faktisk ikke bodd i samme hus mer enn 4 år sammenhengende... Sant nok... Jeg vet ikke, men jeg har bodd på 16 steder i løpet av 16 år så jeg ligger nok foran det... Men det er moderne å flytte så jeg følger vel moten Nytt emne nå... Noen tips? Glint: Mennesket er et flokkdyr, men du følger ikke flokken? Det er imponerende, svært få folk er slike. Utrolig... Chokke: Jeg kunne gitt deg historien, med krig, blod, lidelse, og alt det andre som gjør meg til en nasjonalist... Men jeg vil ikke endre noens mening, vi er de vi er... Og vi vil aldri endre oss... Endret 21. februar 2008 av SasaB
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Good point Espen. Jeg har bodd over hele Norge, klager gjør jeg ikke. Synes det er fint å ha bodd flere steder. Jeg får sett mye, møtt mange folk osv.
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har de innover- eller utovernavle? Eg har innover. Det eig.
Skarstard Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Glint:Lett for deg å si. Du har et hjemland, og et hjem. Jeg har aldri bodd under samme tak i mer en 4 år sammenhengende.... Hvordan gjør det det lettere?
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har de innover- eller utovernavle? Eg har innover. Det eig. innovernavle er jo uten tvil bedre enn stykke utovernavler da Er det her alle er samlet?? Hvorfor det? hvorfor ikke liksom?
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hvem går rundt med utovernavl? :O Min er ganske innover. Idag barberte jeg nor hår på magen siden jeg sliter med navlelo pga. håret på magen haha!
chokke Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har de innover- eller utovernavle? Eg har innover. Det eig. Innover Er det her alle er samlet?? Hvorfor det? Har ikke noe bedre å gjøre . Huff.
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Eg tenkje på kor mykje dei med utovernavle ynske seg fitte og pikk, men me har det jo.
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hvordan gjør det det lettere? Fordi, jeg vet at jeg aldri vil kunnne komme tilbake til røttene mine. Det min mor, og far hadde og snakker om hele tiden vil jeg, og de fleste fra det stedet i min generasjon aldri se. På en måte gjør det, at jeg aldri vil føle meg hjemme. Og da er det et magisk sted jeg lengter etter, og vil ha tilbake. Der fikk dere en analyse av hjernen min... Jeg har innovernavle BTW...
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Eg tenkje på kor mykje dei med utovernavle ynske seg fitte og pikk, men me har det jo. Jeg tror folk med innovernavle er mer seksuelle mennesker enn de med utovernavle...
Skarstard Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Fordi, jeg vet at jeg aldri vil kunnne komme tilbake til røttene mine. Det min mor, og far hadde og snakker om hele tiden vil jeg, og de fleste fra det stedet i min generasjon aldri se. På en måte gjør det, at jeg aldri vil føle meg hjemme. Og da er det et magisk sted jeg lengter etter, og vil ha tilbake. Der fikk dere en analyse av hjernen min... Joda, det heter bare ikke det samme lenger.
Anbefalte innlegg