Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

On another note; Fra tirsdag neste uke og uti januar en gang så er det svært mulig jeg ikke kommer til å være her omtrent i det hele tatt.

Jeg vil bli savna?

Såklart! wub.gif

Skrevet

On another note; Fra tirsdag neste uke og uti januar en gang så er det svært mulig jeg ikke kommer til å være her omtrent i det hele tatt.

Jeg vil bli savna?

Hmm, skal du flytte til en hule?

Dibs på organene dine hvis du skal dø.

Skrevet

Jeg har mista klassen min ! Jeg forsov meg til første time, kom 2 min forsent til andre, og GONE! Tomt klasserom! Hvor faen er folka? Har vært rundt på naturfagrom, filmrom og alt som er. Ingen klasse for faen!

Skrevet

laugh.gif Du vet, du er alt for snill til å bli hatet.

Å de ungdommelige vrangforestillinger :hm:

Nei gitt.

Blir bare opptatt med ting som er langt viktigere enn å opprettholde et "sosialt" forum-liv :p

Skrevet

laugh.gif Du vet, du er alt for snill til å bli hatet.

Å de ungdommelige vrangforestillinger :hm:

Nei gitt.

Blir bare opptatt med ting som er langt viktigere enn å opprettholde et "sosialt" forum-liv :p

Meda ndre ord: Hemmat tell mor og resten ta slekta no i desse juletier?

Skrevet

Meda ndre ord: Hemmat tell mor og resten ta slekta no i desse juletier?

For å si det slik; hadde det kun vært det, så ville jeg definitivt tatt med meg en pc ;)

Skal en liten tur rundt for å besøke familie og slekt, men det blir nedprioritert

Skrevet

Jeg har mista klassen min ! Jeg forsov meg til første time, kom 2 min forsent til andre, og GONE! Tomt klasserom! Hvor faen er folka? Har vært rundt på naturfagrom, filmrom og alt som er. Ingen klasse for faen!

gammel+mobiltelefon+1.jpg

• Liker 2
Skrevet

gammel+mobiltelefon+1.jpg

AH! Nokia 5110 :love:

Seriøst en av de beste telefonene jeg har hatt :) Tålte ALT

Jeg veit man egentlig ikke skal quote bilder, men jeg gir meg selv rett til det når det er en Nokia 5110 der :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...