Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn!

Edit:

Hey! Hvor i alle dager har du vært i det siste? Du har sikkert sagt det før, men jeg husker ikke :whistle:

Har bare ikke hatt noe lyst å sitte på forumet i det siste. For mye annet å tenke på for tiden. Stikker bare hodet innom sånn av og til. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verden er et trist sted når Sjur er fraværende. :(

Aww, sorry. :/

Kom en kompis på besøk i starten av samtalen vår, og så endte vi opp med en trip down memory lane som ble ferdig for en halvtime siden. :p

sad.gif

God morgen, folkens!

Skrevet

Kan jeg stille et spm? Tar sjansen:

Jeg kan vel bruke dette headsettet til PS3;

Creative Sound Blaster Tactic3D Alpha siden det er usb inngang.

Håper ja, for jeg har allerede bestilt det, men nå ble jeg usikker.

Skrevet

Nok et spørsmål :)

På ordrestatusen min på komplett.no står det "frigjort for plukk", og det vil si...?

at orderen har kommet til det stadie der en ansatt har fått listen med varer du skal ha og kan nå "plukke" de å pakke det ned. :thumbup:

Skrevet

Forumfolket driver med i dag da?

I dag er det bursdag :D:fun:

Gratulerer med dagen? :fun:

Spørsmålstegn fordi jeg ikke er sikker på om det er din bursdag eller om du skal i bursdag. :p

Skrevet

Forumfolket driver med i dag da?

I dag er det bursdag :D:fun:

Gratulerer med dagen? :fun:

Spørsmålstegn fordi jeg ikke er sikker på om det er din bursdag eller om du skal i bursdag. :p

Hehe jeg skal i bursdag :D men har vært syk hele uka så det blir godt å møte andre enn familien min :p

Skrevet

Verden er et trist sted når Sjur er fraværende. :(

Aww, sorry. :/

Kom en kompis på besøk i starten av samtalen vår, og så endte vi opp med en trip down memory lane som ble ferdig for en halvtime siden. :p

sad.gif

God morgen, folkens!

God morgen søtis. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...