Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Så var det dette sølibatet ditt da, Oda. ^^

Awww. :-(

Jeg er avhengig av internettflørting med skjeggete menn for å klare det, skjønner du.

:w00t:

Endret av Demonfudge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som er detaljhorer; nei, jeg fant den ikke random i Tønsberg. Jeg bare sier Tønsberg fordi ingen skjønner en dritt når jeg sier Torød eller Nøtterøy.

Natta multisync.

Demonfudge: Baww. Mesa hurt yoo' feelin's?

Skrevet (endret)

Rart det der, bare Tønsberg og Tjøme som folk har hørt om.

Visste du forresten at det er en øy man kjører over for å komme over til Hvasser fra Tjøme; Brøtsø :dontgetit:

Fant det først ut for noen få år siden, har aldri visst/tenkt over det før :roll:

Endret av multisync
Skrevet

Nei, FY søren. Nå er klokka snart tre og her sitter jeg fortsatt. Taper.

Natta - igjen!

PS: Torstein: Jeg lover å sove med ullsokker på, jeg veit hva slags forhold du har til kalde føtter på magen. :hrm:

Skrevet

Wat? Jeg har bodd her siden jeg var 5 og har aldri hørt om Brøtsø! :ermm:

har jobbet der i 1 år og vet vet det :O

krasja forresten rett før broa mellom brøtsø og hvasser :(

Skrevet (endret)

Wat? Jeg har bodd her siden jeg var 5 og har aldri hørt om Brøtsø! :ermm:

Den fine bue-broa over til Hvasser er ikke over til hvasser, den går til Brøtsø.

Det er en liten bro fra Brøtsø til Hvasser, men den er i samme nivå som veien, så man legger ikke merke til det annet enn det plutselig er et lite strekk med vann på begge sider :p

but now... zzzzzzz

regner ikke med at noen stenger og slukker her, er vel alltids noen som sitter og lurker igjennom natta :ph34r:

Endret av multisync
Skrevet

Haha, kjørte du ut i svingen? :D

nei, men jeg har klart den store hvasser mandoms prøven i den svingen :p

på det smaleste rett etter sving, så var det ikke skikkelig brøyta, så bare plass til en. jeg kom på vinterdekk fra 92 og bare bak bremser...... og laste bilen kom i 100 og helvete, jeg prøvde og bremse slik at han kunne komme forbi, det ente med at rompa fløy ut, og han torpederte meg i sia....... hiace'en ble så smal over rompa, at viss jeg holder armene rett frem. så kunne jeg ta rundt den :O

Skrevet (endret)
Lemon: Sove med sokker på er kos. Fortsett med det. :D

Dømrade sabotør. :wee:

B-real: Glemte å svare i går. Troooor ikke jeg har råd før jul dessverre, et par julegaver og tur til Røros må nesten prioriteres, gitt. :/

Endret av Demonfudge
Skrevet

Men det er jo stressende å sove med klær på. Får noia, jeg. Helst i truse, maks i t-skjorte. Ellers dør jeg.

Nakensoving. Og av og til med sokker :love:

@ CLVN: Ja, føler med deg. Jeg har også et dårlig forhold til mine føtter og ben.

Ja, den sjenerende odøren fra føttene dine, WheelMan.. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...