Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg har et helt flaggskip som er stapp fult av eksotiske artikler.

Skrevet

Jeg har et helt flaggskip som er stapp fult av eksotiske artikler.

tror faktisk du tenner på tanken, eller så har du gjort lignende selv, etter og ha sett samtlige episoder av criminal minds, så har jeg lært at overgripere ofte vil dele det de har gjort med andre.......

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg har flere oldings voldtekt artikler dersom dere vil at jeg skal fortsette å servere dere med slik.

Kan godt stå over. Ta deg en tur innom rotten dått com du, passer vel din litteratur. :p

Vær så god mer voldtekt som er spesial egnet for deg.

hvilke gleder har du av det der?

Vær så god, mer voldtekt bare for deg. Noen fler?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg har flere oldings voldtekt artikler dersom dere vil at jeg skal fortsette å servere dere med slik.

Kan godt stå over. Ta deg en tur innom rotten dått com du, passer vel din litteratur. :p

Måtte jeg søke opp siden, ja. Så jeg grufulle ting, ja.

:cry:

Skrevet

Hva vi har til felles? Jeg studerer medisin, hun skal studere medisin, vi er visst like som to dråper vann har jeg hørt, vi begge lever for rock og musikk generelt, vi begge nyter nylig singelliv til det fulle og vi begge håper på irske hunks som fremtidige ektemenn.

Skrevet

Runar: Nei og takk gud for det. :) Hun er bare fryktelig ivrig på ringingen.

Bor hun langt unna? :) Det er jo bare søtt med småsøsken som ringer ofte!

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg må trekke meg ut, det er en moderator som sniker her inne, jeg vil ikke ha mer "Warning" prosent.

Skrevet

Runar: Nei og takk gud for det. :) Hun er bare fryktelig ivrig på ringingen.

Bor hun langt unna? :) Det er jo bare søtt med småsøsken som ringer ofte!

Ikke egentlig, tar vel tre kvarter med buss. Men hun crasher hos meg stadig vekk, jeg bor i byen og hun går på skole her. Uheldig kombinasjon (for meg).

Joda, hun er jo søt og alt sånt, men faen så irriterende i blant.

Sett litt for mye på P.S. I Love you nå?

Gjett om. :love:

Skrevet

Ikke egentlig, tar vel tre kvarter med buss. Men hun crasher hos meg stadig vekk, jeg bor i byen og hun går på skole her. Uheldig kombinasjon (for meg).

Joda, hun er jo søt og alt sånt, men faen så irriterende i blant.

Hvordan fikk du henne inn på forumet nå i kveld? Ringte du og spilte sint storesøster?

Skrevet

Hva vi har til felles? Jeg studerer medisin, hun skal studere medisin, vi er visst like som to dråper vann har jeg hørt, vi begge lever for rock og musikk generelt, vi begge nyter nylig singelliv til det fulle og vi begge håper på irske hunks som fremtidige ektemenn.

Arr, how can i be of yee's assistance?

no wait that is pirate, hmm noen som kan engelsk-irsk ? :ph34r:

Skrevet

åssen klarer to intellektuelle jenter og rote seg borti diskusjon.no?

Jeg fikk det fra hun, hun mente jeg kjedet meg for mye. Og hun, hun har all slags bekjentskaper, så gudene vet hvor hun har det fra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...