Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke si at du ser på MGP jr? :( Jeg klarte ikke å se på mer enn 10 sekunder før jeg bytta kanal jeg. :!:

Switcher når det er reklamepause på Viasat 4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG faila.

Hvorfor?

Vel, jeg drakk så mye kaffe og te på jobb at jeg endte opp med kaffesjokk i går kveld. Hadde en helt ekstrem utro i kroppen, og skalv konstant. Prøvde å sove, men følte meg for uvel.

Skrevet

Lurer på om jeg skal ha spill Pc, Xbox 360 eller Ps3 :hmm:

Pc spill er jo billigere en konsoll spill, Xbox har knall god spake å er mindre og billigere enn Pc, Playstation er penest av alle, støyer minst å har Gran turismo

Dobbel :shrug:

Skrevet

JEG faila.

Hvorfor?

Vel, jeg drakk så mye kaffe og te på jobb at jeg endte opp med kaffesjokk i går kveld. Hadde en helt ekstrem utro i kroppen, og skalv konstant. Prøvde å sove, men følte meg for uvel.

Koffein er angst fremkallende. Prøv deg med litt koffein fri kaffe i mellom. Jeg drikker 3-4 kopper vanlig kaffe om morgenen å bytter om til koffein fri på kvelden. Eller sitter jeg å akkurat som deg. Kvalm og skikkelig urolig.

Det som hjelper er masse vann med noen sitron dråper i.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg blir 21 i mårra! OG ALLE SOM GLEMMER MEG SKAL BRENNE I HEILAG ILD TIL VERDA GÅR UNDER!

Slutt nå å voldta capslocken du.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Var så stille her i kveld. Har alle andre et liv? :dontgetit:

Skrevet (endret)

Var så stille her i kveld. Har alle andre et liv? :dontgetit:

Tja, er jo lørdag så er vel en del ute.

Har spist nydelig sushi ogufortreffelig pizza i dag. Samt kjøpt to sesonger av Mad Men og filmen Laputa: Castle In The Sky. Beste dagen jeg har hatt på veldig lenge.

Endret av Nopros
Gjest medlem-1432
Skrevet

Du ba meg dra til fanden meg capsen. Da får du det du ber om... STILLHET!

Tøysekopp. I did not.

Hva vil dere si er en sær svigermor? :ermm:

En som gir deg truser som ikke passer henne, og halvtomme flasker med billig parfyme.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...