Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Ingenting som skjer i stavanger.

Skrevet

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. :ermm:

Jeg har ingen familie som jeg kan møte i familietreff. :cry:

Skrevet

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

cry_l.gif

river.jpg

:fun:

Skrevet

*snip*

:fun:

Familie har jeg vel, men ikke noe familie som jeg kan møte i et familietreff. Jeg har en veldig liten familie, og nesten alle bor i nærheten av meg.

Skrevet

Men i klokken elleve-te!

Jeg savner et par bokser brylcreem og pomade (Layrite), samt en kam fra Layrite, en shampoo fra Layrite, en tube med got2b glue-hårgele og et par tuber med random Define hårgele. Og selvfølgelig har ingen sett det. -_-

Det var ikke akkurat billige produkter heller.

Skrevet

Hey Clvn. Vet du når Petter kommer seg hjem?

Aner ikke, for alt jeg veit er Petter og Oda omkommet der nede. Jeg overlevde så vidt Hove selv :fun:

Skrevet

Aner ikke, for alt jeg veit er Petter og Oda omkommet der nede. Jeg overlevde så vidt Hove selv :fun:

Ohh :(

Gjest medlem-1432
Skrevet

baby baby baby baby sleep alright-.

Får jeg være med?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg tuller- beklager.

Gjest medlem-1432
Skrevet
:( Beklager. Unskyld.
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

hva tror folket om flyfag VG2 på sola?

Det spør. Do you feel the need?

Gjest