WheelMan Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Å delta i Gumball er så ubeskrivelig dyrt. But sooo worth it om du har pengene.
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Lager baconmuffins, er spent på resultatet HAr du prøvd middag uten øl, Glimti? Hva er disse løgnene du prater om?
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 4,7 dl hvetemel 3 ts bakepulver 1 egg 1,2 dl melk 1,2 dl nøytral matolje (f.eks rapsolje) 1,5 dl lønnesirup (100%) 250 gram bacon
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Lager baconmuffins, er spent på resultatet Da skulle jeg ha brukt kilt ( noen som vet om nettbutikker med billige kilt ) Jeg har kilt hjemme som jeg har sydd selv
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Lager baconmuffins, er spent på resultatet Har du lagd en grovere versjon av muffin-røre da eller? HAr du prøvd middag uten øl, Glimti? Hadde vært kult og vært med deg på det der smurfen Da skulle jeg ha brukt kilt ( noen som vet om nettbutikker med billige kilt ) http://club4shop.no/klaer/kostymer-fetish/skotte-kilt-lavpris.html Å delta i Gumball er så ubeskrivelig dyrt. But sooo worth it om du har pengene. Yeah. Om jeg noen sinne arver fælt med penger, skal jeg delta!
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Lager baconmuffins, er spent på resultatet HAr du prøvd middag uten øl, Glimti? Hva er disse løgnene du prater om? Petter: Hvis jeg hadde drukket hver helg en stund så risikerer jeg og havne på dialyse eller verre røver bare og få frem at ikke vær for glad i alkoholen. Jeg haer og moralisere, men det er en grunn til at jeg ikke kan feste lengre for og si det slik. Skal kanskje til helga sammen med dere så lenge formen er god:) Det blir første gang på 8år
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Må sjekke ut mer av Agalloch. Takk, CypheroN (og Nopros).
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Lager baconmuffins, er spent på resultatet HAr du prøvd middag uten øl, Glimti? Hva er disse løgnene du prater om? Petter: Hvis jeg hadde drukket hver helg en stund så risikerer jeg og havne på dialyse eller verre røver bare og få frem at ikke vær for glad i alkoholen. Jeg haer og moralisere, men det er en grunn til at jeg ikke kan feste lengre for og si det slik. Skal kanskje til helga sammen med dere så lenge formen er god:) Det blir første gang på 8år Skal passe på deg jeg.
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Må sjekke ut mer av Agalloch. Takk, CypheroN (og Nopros). Agalloch er awesome! Personlig er jeg veldig glad i "She Painted Fire Across the Skyline", spesielt part 3. ^^
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Skal passe på deg jeg. Tror jeg må passe på deg :!:
After Dark Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Kanskje jeg fyrer kjøttkaker alla fjordland idag mon tro. Fjorland er altfor lite. Du blir aldri mett av en slik pakke. HAr du prøvd middag uten øl, Glimti? Joda, mange ganger. Men i kveld drikker jeg.
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Kanskje jeg fyrer kjøttkaker alla fjordland idag mon tro. Fjorland er altfor lite. Du blir aldri mett av en slik pakke. Nok for lille meg.
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Hva med lille meg da, som blir mett av en halv pappizza?
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Utrolig... Spist 2 pølser fra igår idag. egentlig ikke sulten
Ballus Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Spist 2 pølser fra igår idag. egentlig ikke sulten Faste?
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Pff, jeg er da alltid ansvarsfull osv. Her lo jeg faktisk høyt. American History X var fantastisk bra da. Og fæl.
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Egentlig ikke spiser bare ufattelig lite om dagen.
Anbefalte innlegg