Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en dag ...

Dro hjemmefra halv ti for å ha noe å gjøre. Stakk på skolen en tur, fiksa meg frokost og vaskepoletter, og så stakk jeg på senteret, lette etter en billig dress, eller i det minste en billig skjorte og billig slips, fant nada, kjøpte meg en bok i stedet, og så hang jeg på Session og holdt en kompis med selskap i litt over 4 timer. Var fett nok. Så masse skate- og snowboard-videoer, lekte med fingerboard, var med på å sette trucksa fra longboardet hans på skateboardet til kompisen. Ble rimelig fett. ^^ Samt prata med en lokal skatekid. Fett tidsfordriv, holdt meg i det minste våken. Så ned på butikken, kjøpe brød, pølser og lompe, for så å gå hjem.

Den som sier man blir våken av å spasere i frisk luft, kan ta seg en bolle! Det var så vidt jeg klarte å sette det ene benet foran det andre. I stedet for 15-20 minutt som jeg vanligvis bruker, brukte jeg nesten en time på å gå hjem fordi jeg var så trett. :|

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Random sex? Been there, done that, boooriiing.

+ 1

Jeg slenger meg på denne. Det er ikke så spesielt som folk skal ha det til.

Skrevet

Kan forstå at noen har et indre behov for å tilfredstille sin huleboer til å ha seg med flest mulige mennesker.

Kaller du meg primitiv?

Det har du allerede besvart selv med signaturen din? :)

Skrevet

Kan forstå at noen har et indre behov for å tilfredstille sin huleboer til å ha seg med flest mulige mennesker.

Kaller du meg primitiv?

Jeg syns det er en primitiv handling, som utføres av veldig mange unge mennesker.

Skrevet

Kaller du meg primitiv?

Det har du allerede besvart selv med signaturen din? :)

Så du synes alkohol er primitivt?

Skrevet
Så du synes alkohol er primitivt?
Nei, men kanskje handlingen? Og i den skalaen det blir utført?

Ikke missforstå meg, har full forståelse for det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...