Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Ja, hva skal alle tøsene gjøre idag da?

Tafse på deg

Skrevet

Norskdag er digg. Ja til mer norsk i skolen!

Savner de 10 timene med norsk vi hadde i uka på påbygg. Skulle gjerne vært mer! :D

Har ti timer i uka neste semester... Det blir jo... gøy.

Vurderer å søke meg fri fra nynorsk, og heller ta samisk hvis det er mulig.

Skrevet

Jeg får melding om at passordet mitt utløper om x antal dager når jeg logger på windows :S Jeg vil ikke endre passord, hvordan får jeg det vekk?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg får melding om at passordet mitt utløper om x antal dager når jeg logger på windows :S Jeg vil ikke endre passord, hvordan får jeg det vekk?

Du gir meg en blowjob.

Nei, det er kødd, men kom innom meg så skal jeg fikse det.

Skrevet (endret)

på en domene-PC?

if so.. du må inn i AD og finne brukeren din -> egenskaper -> account -> kryss av password never expires

Endret av Slurpee
Skrevet

på en domene-PC?

stemmer

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

på en domene-PC?

if so.. du må inn i AD og finne brukeren din -> egenskaper -> account -> kryss av password never expires

Akkurat hva jeg skal gjøre når han kommer innom..

Endret av Slettet+6132
Skrevet

Evt. kan du skifte passord for å øke sikkerheten på PCen din...

I mitt domene, får ingen lov til å ha slikt aktivert (utenom oss på IT-avdelingen)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...