Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Bare her forumet oppfører seg som en retard? Sånn om man ser bort ifra brukerne.

Forumet var fordømt tregt her for en drøy halvtime siden..

Skrevet

Har aldri kjøpt et klesplagg som kosta mere enn 500 kr tror jeg.

Eller sko.

De siste ti (eller mer) plaggene mine har kostet minst to tusen hver. Jeg har ikke dårlig samvittighet, og jeg syns ikke det er mye. Veldig mange bruker jo masse penger på f.eks festing og drikking. Man punger jo ofte ut med masse penger på tilfeldig ting. En baguette her, en pølse der. Det blir en stor sum samlet. Jeg kjøper klær isteden.

Vel, jeg begrenser meg jo såppas at jeg kan gjøre ting jeg har lyst til også, da.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Når det kommer til klær bruker jeg ikke så skremmende mye, men prøver å ta meg en liten handlerunde hver måned. bruker vel ca. 4000 på hver eneste handletur, noe mer om jeg skal ha ny jakke, nye sko og slikt.

Det minner meg på at jeg kunne trengt en ny bukse og et par gensere, og noen nye t-skjorter.

Burde vel klippe meg litt også, men det får bli neste måned.

Skrevet

Woo! clvn har skapt ramaskrik blant trønderne på Facebooken min. Vel, spesielt blant én. En barndomskompis av meg. :p

Jeg står helt for det Jonas sa, vel og merke. ^^

Skrevet

Woo! clvn har skapt ramaskrik blant trønderne på Facebooken min. Vel, spesielt blant én. En barndomskompis av meg. :p

Det han sa var jo genialt. Men sannheten svir, antar jeg.

Skrevet

Ja, jeg veit.

Og den gjør nok det, folk flest er ikke klare til å kutte ut skrivinga på dialekt.

Min drøm er et Norge hvor alle skriver bokmål eller nynorsk, og prater hva enn de vil.

Så lenge ingen skriver SMS-språk eller dialekt, skal jeg generelt være fornøyd.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det han sa var jo genialt. Men sannheten svir, antar jeg.

Kan du reposte det her, for oss som ikke har FB?

Skrevet

"Whoa, nynorsk/bokmål hvor? Jeg får vondt langt inn i hjerterota av å lese den miksen av dialekt og SMS-språk :/" og "Nei, det er drit, aids og faenskap. Man skriver ikke trøndersk, man snakker trøndersk." Sistnevnte på svar om at det verken var nynorsk eller bokmål, men trøndersk.

Skrevet (endret)

Eirik(?):skoillj tru synkrondansing halv-naken ha gått av moten ætter Britney jor d hele tia.... Men amerika sjer itj ut t å tænk sæ t d... sjer jo bare domt ut.

for ca. en time siden

Sjur ****: Så lenge sangen og dama er bra, gir jeg faen. :p

for ca. en time siden

Marthe ****: DRITBRA! :)

for ca. en time siden

Jonas Tard *****: Whoa, nynorsk/bokmål hvor? Jeg får vondt langt inn i hjerterota av å lese den miksen av dialekt og SMS-språk :/

for ca. en time siden

Stian *****: d e værken nynorsk eller bokmål... d e trøndersk.

for ca. en time siden

Jonas Tard ******: Nei, det er drit, aids og faenskap. Man skriver ikke trøndersk, man snakker trøndersk.

for ca. en time siden

Marthe ****: hørt sånt toill..

for ca. en time siden

Sjur ****: Enig med tarden ♥

for ca. en time siden

John ****: Satt nettopp og så ferdig videoen.Begynte nemlig på den i går, men tok pause halvveis. It's a pretty damn fucked up video that's for sure.

for ca. en time siden

Ida Grevling *****: Hahahaha, Jonas. Du er best!

for 58 minutter siden ·

Sjur ****:, Ja, men er den ikke bare fantastisk? :D Til og med bedre video enn Bad Romance. ^^

Ida, ja, ikke sant han er det? :D

for 50 minutter siden

John ****: Altså, Bad Romance r fet video, men det er jo ei forferdelig låt. Så da blir nok denne vesentlig bedr, ja. Både låta og videoen. Men ingenting slår Daisy - Weird uansett da! ;D

for 47 minutter siden

Stian ****: Ser mellomnavne dett kjæm dæ t gode, "Tard". Passe perfectly!

for 41 minutter siden

Sjur ***: John Erik, deg om det. Jeg liker låta også. ^^

Men det har du rett i. I alle fall så lenge det er en den rette videoen, og ikke den jeg har liggende. :p

for 22 minutter siden

Lene ***: Mojo video :)

for 10 minutter siden

Eivind: Jonas for the fucking win! Han har selvfølgelig 100% rett.

Endret av KittyCat
Gjest Slettet+6132
Skrevet

clvn har 100% rett. jeg er glad den ene trønderen jeg kjenner har vett nok til å skrive bokmål.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Ahh! :)

Vista kreæsjet så nå har jeg W7! :)

Skjer?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg la meg også 2, og er ikke det spor trøtt.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

GOD MORGEN!

Følte jeg bare måtte si det når jeg stod opp halv sju når jeg har fri. :wee: Alt vel her?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

GOD MORGEN!

Følte jeg bare måtte si det når jeg stod opp halv sju når jeg har fri. :wee: Alt vel her?

God morgen til deg også, skulle ønske jeg ogsa hadde fri.

Alt vel her, nettopp spist frokost, så er vel på tide å komme seg ut døra snart.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...