Shikaru Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Tiåringer. og jeg. tenkte også generelt sett når man er ute og trenger sekk.
fargoth Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Problemet med laptopvesker er at man ofte ikke får riktig og/eller tilstrekkelig støtte og dermed ender opp med unødig slitasje på ryggsøylen. Mange tenker at det går jo helt bra, man er jo ung og i god vigør. Men senere i livet vil feilstillinger og dårlig lastbalansering kunne gi seg utslag i kjedelige ryggproblemer. I tillegg til laptoppen har man jo ofte mange tunge bøker og notatblokker og slikt med seg som kan gjøre vekten ganske betydelig.
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Yeah. Derfor bruker jeg ryggsekk med god støtte og cushion for laptopen. Fant ut at den spesial-designa laptop-veska mi til 1800 kr var pain å bruke etter noen måneder. Men ellers går det greit med messenger-bag o.l.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Man bør i likhet med ryggsekk, være sikker på at pcn ligger stabilt og ikke får press på seg av andre løse gjenstander mtp. sjanse for at skjermen kan sprekke. Da jeg jobba på IT-avdelinga på en skole i Ålesund, kom det støtt og stadig idioter som kunne fortelle at skjermen plutselig hadde blitt ødelagt. "Der har du grunnen" sa vi som oftest og pekte på en overklumpete pc-veske. Garantisak hevdet enkelte at det var og til og med foreldre troppet opp og skulle overbevise oss. De hadde nemmelig sittet og sett på golf på tv og plutselig var skjermen sprukket
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Da har jeg hatt et "And it exploded, all over my keyboard"-moment. Åpna en battery, boom! Battery over alt. Heldigvis er jeg på skolen og det er bare shitty macs så det har ikke noe å si for min del.
Br0dskive Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Da har jeg hatt et "And it exploded, all over my keyboard"-moment. Trodde det skulle komme en helt annen forklaring
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Du glemte gåseøynene Sjur. "Battery".
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Ha ha ha. Jeg har vitner på at det var Battery, såeh. Uansett, det var som dette, bare med Battery i stedet for cola.
Br0dskive Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Den siden der er så sykt bra! Så mange morsomme quotes!
Deadringer Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Dere får kose dere *wink wink nudge nudge say no more* Det var planen.
Br0dskive Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Er alene så skal lage meg noe middag, gjerne noe som ikke tar lang tid å lage. Forslag?
kanin333 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Skjær opp poteter, noe grønnsaker som kan kokes og kok det sammen med buljong. Så steker du kjøttdeig og putter det i
DannyVice Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Er alene så skal lage meg noe middag, gjerne noe som ikke tar lang tid å lage. Forslag? Ostesmørbrød!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Kjæresten er i Trondheim. Savner han Såså. Du kjenner da dette forumet såpass at du vet at du straks får tilbud av nærtboende, kåte nerder. =)
kanin333 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Kjæresten er i Trondheim. Savner han Såså. Du kjenner da dette forumet såpass at du vet at du straks får tilbud av nærtboende, kåte nerder. =) Haha, sant det. Vel, han er tilbake på lørdag, så trenger ikke haha
Br0dskive Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Skjær opp poteter, noe grønnsaker som kan kokes og kok det sammen med buljong. Så steker du kjøttdeig og putter det i Det hørtes avansert ut Dessuten har jeg ikke noe særlig lager med grønnsaker atm.. Ostesmørbrød! Det hørtes godt ut! *springe opp på kjøkkenet* Endret 11. mars 2010 av Rick James's bitch
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Kjæresten er i Trondheim. Savner han Du skulle dratt til Steinkjer ;D
Anbefalte innlegg