Kverulantus Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Til helgen blir det innkjøp av health og manapots til TG. I haz to survive! De greiene er oppskrytt, spesielt healtpotion som smaker dritt. Hadde det med meg på TG i fjor, ikke verdt det. Men skal du på TG? Mener å huske at jeg hadde hørt rykter om at du ikke skulle. Da blir det manapots og blood energypotion Skal på TG jeg vettu =D Fikk billett allikevel. Stått i kø siden slutten av desember 2 ganger faktisk. Endret 9. mars 2010 av Rektal utblåsning
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Skal på TG jeg vettu =D Fikk billett allikevel. Stått i kø siden slutten av desember 2 ganger faktisk. Hurra, da har jeg noen å tafse på ehh, si hei til.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Haha Veit du hva? Jeg savner nesten skolen O_O Det er ikke skolen du savner, det er meg. Bare å innrømme det.
sawfish Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 i går la jeg meg faktisk tidlig... (22.50) men når jeg våkna i dag var jeg ille trøtt, trøttere enn når jeg legger meg 00.00... Hvorfor skal det være slik! Og når jeg fikk dårlig tid finner jeg ut.. sykkelen er på stasjonen! Flott! Ha en fin dag:)
Shikaru Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 "ille trøtt" er du fra fredrikstad? husker når jeg var på tg for mange år sia så kom det noen folk bort for å prate med meg, men jeg var litt opptatt med å spille ellerno, og de bare sto der så jeg snudde meg igjen da blei de sure og gikk. hahaha veit ikke hvem det var
Kverulantus Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Haha Veit du hva? Jeg savner nesten skolen O_O Det er ikke skolen du savner, det er meg. Bare å innrømme det. Greit! =( Jeg savner deg kjempemye, pus. Savner mest tastaturavtrykket i ansiktet ditt x) Husker du hadde en tendens til å sovne på tastaturet xD
sawfish Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 "ille trøtt" er du fra fredrikstad? Nei, men jeg bor på østlandet, nærmere bestemt Ås.
Qweeerty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Rektal Utblåsning (Veggen?), er du suspa fra ITavisen? Endret 9. mars 2010 av Viruskongen
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg snakka med kjæresten min første gang i forumkafeen Jeg også. Jeg trur jeg var et rasshøl :|
Catkin Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Første date i forumkafeen. Noen som er interessert i en 23årig datanerd? Ikke det nei? Jaja, får lete andre plasser da. Legg ut søknad i RPP, du. Der er det mange chicks for tiden.
Kverulantus Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Rektal Utblåsning (Veggen?), er du suspa fra ITavisen? Jeg er nok mest kjent som Ghraag og Flygende Rektum Nein, er nok ikke det ^^ Første date i forumkafeen. Noen som er interessert i en 23årig datanerd? Ikke det nei? Jaja, får lete andre plasser da. Legg ut søknad i RPP, du. Der er det mange chicks for tiden. RPP burde virkelig være last resort
Qweeerty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Rektal Utblåsning (Veggen?), er du suspa fra ITavisen? Jeg er nok mest kjent som Ghraag og Flygende Rektum Nein, er nok ikke det ^^ Suuuure? avataren din får meg på noen morsomme tanker, og denne da: http://www.itavisen.no/gfx/image.php?src=users/veggen.jpg&h=100&w=100&default=/users/defaultUser.jpg
Qweeerty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Mener å huske at vi ødela litt en fredagskveld.. 1QU4D og JVIHJH. Endret 9. mars 2010 av Viruskongen
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Greit! =( Jeg savner deg kjempemye, pus. Savner mest tastaturavtrykket i ansiktet ditt x) Husker du hadde en tendens til å sovne på tastaturet xD Tastaturer er sterkt undervurdert å sove på. Jeg savner deg også, mitt flyvende rektum <3<3<3
Qweeerty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Det var nok ikke meg seh http://www.itavisen.no/brukere/tarmgass
Anbefalte innlegg