Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Ligger bra an foreløpig. Feilfri skyting på både Berger og Flatland fram til siste skyting hvor de bomma på én hver. Så jeg tør håpe på gull og sølv i dag.

edit: Heldigvis er det flere som klarer å bomme.

Endret av Slettet-77do0b
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jah selvfølgelig. Går litt i surr her når et mannfolk skal både se på tv óg sitte med pcn :p

Skrevet
Jeg ser på curlinga. Hvordan går det i skiskytinga?
Noe som minner meg på en liten ting. Hva faen er det med deg og buksene til de folka? :p
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Skjønner oppstyret med de buksene der, men at folk faktisk synes de er kule, det skjønner jeg ikke.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Hvem avdere krasja ett fly inn i skatteetaten :hmm:?

Beklager. Bomma på Statens Lånekasse. :(

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Har vurdert den selv, men ettersom telefonen min aldri blir ødelagt så får jeg heller aldri kjøpt meg ny telefon. Akkurat nå sikler jeg mer på Nexus One. 4k inkludert frakt fra eBay :wee:

Yay! Da ble det gull nr. 100 =D

Endret av Slettet-77do0b
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Primærmotivasjonen min for å kjøpe ny mobil, er for å ha større skjerm å surfe på nett med når det ellers er utilgjengelig. Jeg er såpass umoderne at jeg fremdeles har telefon med taster. ...også er det jo litt morsomt med nye gadgets da.

Har hatt min nåværende i 2 år og 3 måneder nå. Aldri hatt en telefon såpass lenge og ikke noe som helst som merkes på at den er gammel enda engang.

Endret av Slettet-77do0b
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...