Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg ga opp, jeg klarte ikke to fulle uker.

Avhengig jeg? Absolutt ikke.

Skrevet (endret)

Jeg er så støl at jeg ikke orker å bevege meg en meter. Sukk, denne dagen blir laaaang.

Hahahaha, tøs.

Endret av KittyCat
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg ga opp, jeg klarte ikke to fulle uker.

Avhengig jeg? Absolutt ikke.

Fulle uker av hva da?

Jeg tok meg en frivillig ban i to uker, som egentlig skulle gå ut på fredagen.

Jeg ga opp.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Hahahaha, tøs.

Ikke le av meg, du vet jeg er for avhengig av dette stedet.

Jeg kan ikke noe for det.

Forresten, vi burde finne på noe snart, stikke på kino en dag?

Skrevet (endret)
Hmm. Skeptisk til Remeron. Jeg våkna nå etter 11 timer søvn og er nummen i hele kroppen og med en ekkel smak i kjeften.

"Bomullsdott" som smakar rart? Mykje svevn er normalt i byrjinga, av eiga erfaring og jmf. felleskatalogen...

Edit: Chuck Norris har funne ein lærling: Teh lucky bastard.

Endret av Mephistopheles
Skrevet

Ikke noe jeg ville putta i meg, hvertfall..en HEFTIG liste med bivirkninger:

Bivirkninger: Vanlige (≥1/100 til <1/10): Nevrologiske: Søvnighet (vanligvis de første ukene av behandlingen), svimmelhet, hodepine. Stoffskifte/ernæring: Økt appetitt. Undersøkelser: Vektøkning. Øvrige: Utbredt eller lokalt ødem. Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Kvalme. Sjeldne (≥1/10 000 til <1/1000): Blod/Lymfe: Benmargsdepresjon, eosinofili. Gastrointestinale: Munntørrhet, diaré. Hjerte/kar: (Ortostatisk) hypotensjon. Hud: Eksantem. Lever/galle: Økt serumtransaminaseaktivitet. Muskel-skjelettsystemet: Artralgi/myalgi. Nevrologiske: Epileptiske kramper, tremor, myoklonus, parestesier, «restless legs», synkope. Psykiske: Mareritt/livlige drømmer, manier, agitasjon, forvirring, hallusinasjoner, angst, søvnløshet, psykomotorisk uro. Øvrige: Tretthet. Svært sjeldne (<1/10 000), ukjent: Gastrointestinale: Oral hypoestesi og ødem i munnen. Nevrologiske: Orale parestesier, serotoninergt syndrom. Psykiske: Tendenser til selvmord og selvmordsrelatert atferd.

Skrevet

Yeah. Det og at hele kroppen føles fucka. Minner meg litt om hvordan jeg ble etter sist gang jeg var uheldig med morotobakk, bare verre. :|

Samt uten noe av det gøye og det gode.

Skrevet
Det er fordi du egentlig ikke feiler noe og det er bare i hodet ditt.

Vel, det er for at jeg skal få en døgnrytme, noe jeg ifg. mamma og pappa aldri har hatt mens jeg bodde hjemme, og som jeg vet med meg selv jeg heller ikke har hatt etter at jeg flyttet hjemmefra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...