Nopros Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 God morgen Avslappende at det ikke er skole før ni.
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 GOD MORGEN JEG TRENGER EN NY FORBANNA ISSKRAPE!
Bytex Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hva må å legge et teppe på frontrute og bakrute når man parkerer bilen? Null is, og slenge teppet i baksetet.
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hmm. Skeptisk til Remeron. Jeg våkna nå etter 11 timer søvn og er nummen i hele kroppen og med en ekkel smak i kjeften.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg ga opp, jeg klarte ikke to fulle uker. Avhengig jeg? Absolutt ikke.
Catkin Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg er så støl at jeg ikke orker å bevege meg en meter. Sukk, denne dagen blir laaaang. Hahahaha, tøs. Endret 9. februar 2010 av KittyCat
Petter Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg ga opp, jeg klarte ikke to fulle uker. Avhengig jeg? Absolutt ikke. Fulle uker av hva da?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg ga opp, jeg klarte ikke to fulle uker. Avhengig jeg? Absolutt ikke. Fulle uker av hva da? Jeg tok meg en frivillig ban i to uker, som egentlig skulle gå ut på fredagen. Jeg ga opp.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hahahaha, tøs. Ikke le av meg, du vet jeg er for avhengig av dette stedet. Jeg kan ikke noe for det. Forresten, vi burde finne på noe snart, stikke på kino en dag?
Mephistopheles Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hmm. Skeptisk til Remeron. Jeg våkna nå etter 11 timer søvn og er nummen i hele kroppen og med en ekkel smak i kjeften. "Bomullsdott" som smakar rart? Mykje svevn er normalt i byrjinga, av eiga erfaring og jmf. felleskatalogen... Edit: Chuck Norris har funne ein lærling: Teh lucky bastard. Endret 9. februar 2010 av Mephistopheles
Bytex Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ikke noe jeg ville putta i meg, hvertfall..en HEFTIG liste med bivirkninger: Bivirkninger: Vanlige (≥1/100 til <1/10): Nevrologiske: Søvnighet (vanligvis de første ukene av behandlingen), svimmelhet, hodepine. Stoffskifte/ernæring: Økt appetitt. Undersøkelser: Vektøkning. Øvrige: Utbredt eller lokalt ødem. Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Kvalme. Sjeldne (≥1/10 000 til <1/1000): Blod/Lymfe: Benmargsdepresjon, eosinofili. Gastrointestinale: Munntørrhet, diaré. Hjerte/kar: (Ortostatisk) hypotensjon. Hud: Eksantem. Lever/galle: Økt serumtransaminaseaktivitet. Muskel-skjelettsystemet: Artralgi/myalgi. Nevrologiske: Epileptiske kramper, tremor, myoklonus, parestesier, «restless legs», synkope. Psykiske: Mareritt/livlige drømmer, manier, agitasjon, forvirring, hallusinasjoner, angst, søvnløshet, psykomotorisk uro. Øvrige: Tretthet. Svært sjeldne (<1/10 000), ukjent: Gastrointestinale: Oral hypoestesi og ødem i munnen. Nevrologiske: Orale parestesier, serotoninergt syndrom. Psykiske: Tendenser til selvmord og selvmordsrelatert atferd.
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Yeah. Det og at hele kroppen føles fucka. Minner meg litt om hvordan jeg ble etter sist gang jeg var uheldig med morotobakk, bare verre. :| Samt uten noe av det gøye og det gode.
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Lenge leve Men det er det eneste legene ville gi meg som de mente ikke var farlig for meg
Bytex Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det er fordi du egentlig ikke feiler noe og det er bare i hodet ditt.
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det er fordi du egentlig ikke feiler noe og det er bare i hodet ditt. Vel, det er for at jeg skal få en døgnrytme, noe jeg ifg. mamma og pappa aldri har hatt mens jeg bodde hjemme, og som jeg vet med meg selv jeg heller ikke har hatt etter at jeg flyttet hjemmefra.
Anbefalte innlegg