dysfunctional Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 (endret) Da får du holde deg unna dama mi. Endret 21. juni 2009 av Zeromac
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Du ække mye switch sub du ve? Mener du switch eller mener du sub? Få terminologien din på plass. Slik du spør nå så virker det som du er på utkikk etter en switch som har en mer dominerende (oh the pun) submissiv side. En 60/40 sub f.eks. Altså en som kan være dom, men foretrekker å være sub.
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 jeg har vondt i håndleddet! og det lager ikke lyder når jeg vrir det
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 (endret) jeg har vondt i håndleddet! og det lager ikke lyder når jeg vrir det 400-800mg ibuprofen + 500-1000mg paracetamol. Kan også slenge på en støttebandasje, men om du skal legge deg så sørg for at den ikke er for stram. I stedet for en stram støttebandasje så kan det noen ganger lønne seg å bruke to. En god regel når det gjelder stramheten er at du fint skal klare å putte fingeren under, men at den skal avstive det utsatte leddet. edit: Har du problemer med magen eller astma så bør du være forsiktig med ibuprofenen. Samme gjelder paracetamolen om du har eller mistenker problemer med leveren. Endret 21. juni 2009 av Lars
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 400-800mg ibuprofen + 500-1000mg paracetamol.Kan også slenge på en støttebandasje, men om du skal legge deg så sørg for at den ikke er for stram. I stedet for en stram støttebandasje så kan det noen ganger lønne seg å bruke to. En god regel når det gjelder stramheten er at du fint skal klare å putte fingeren under, men at den skal avstive det utsatte leddet. jeg vil bare at håndleddet mitt lager lyder igjen!
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 jeg vil bare at håndleddet mitt lager lyder igjen!Hvis du har vondt så antar jeg at det er litt hevelse. Selv om det ikke synes på utsiden så kan det være hevbelser inni. Det er nok det som hindrer den klikkingen du er vandt til. Smertestill deg og få deg litt søvn så kan det hende det ordner seg.
dysfunctional Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Du ække mye switch sub du ve? Mener du switch eller mener du sub? Få terminologien din på plass. Slik du spør nå så virker det som du er på utkikk etter en switch som har en mer dominerende (oh the pun) submissiv side. En 60/40 sub f.eks. Altså en som kan være dom, men foretrekker å være sub. Hva skal det bety? o.O
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hvis du har vondt så antar jeg at det er litt hevelse. Selv om det ikke synes på utsiden så kan det være hevbelser inni. Det er nok det som hindrer den klikkingen du er vandt til. Smertestill deg og få deg litt søvn så kan det hende det ordner seg. hmm, jeg bare våknet med mongo håndledd. uansett så lurer jeg på om det er bare meg som har håndledd som knirker som faen? Hva skal det bety? o.O hvorfor sover ikke du?!
L4r5 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 uansett så lurer jeg på om det er bare meg som har håndledd som knirker som faen?Omtrent alle ledda mine lager lyder av og til.
binko Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Siden du er så godt i gang med "Mr. Professional" må du jo påpeke at det er pga gasser i leddvæske som mini-eksploderer at det knekker i fingrene. Energien blir brukt opp i gassen når du knekker, derfor tar det litt tid før du kan knekke igjen. (Litt energi kan være igjen og gi et lite knekk). Nå er det snart leggings, tidlig opp for byen og jobb i morra! Planen klar, litt deilig egentlig å vite at alt frem til klokken 20 er planlagt.
L4r5 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Did not know that. kilde? Ikke at jeg ikke tror deg, men om jeg forteller det til noen andre en annen gang så er det greit å ha noe annet enn å si "En på nettet som jeg ikke vet om er gutt eller jente sa det".
binko Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Her, gidder ikke lese igjennom men tror det er det det står der. Hilsen meg/meg.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Du ække mye switch sub du ve? Mener du switch eller mener du sub? Få terminologien din på plass. Slik du spør nå så virker det som du er på utkikk etter en switch som har en mer dominerende (oh the pun) submissiv side. En 60/40 sub f.eks. Altså en som kan være dom, men foretrekker å være sub. Jeg kødda da, sex-nazi! Jeg vil ha en som underkaster seg meg, men som kjemper seg tilbake på toppen, for så å bli underdanning igjen!
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hvem legger seg nå? Når det er ferie er det ikke noe som heter klokkeslett.
WheelMan Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Det er bare et klokkeslett i hodet mitt for tiden, og der er i morgen klokka 14:00 - da skal båten utpå
Anbefalte innlegg