Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
2P her, veit du. Er ikke den skarpeste i matte, kan man si. (evt. den som orker å anstrenge seg)

P-matte er egentlig ganske stress, masse rart jeg ikke skjønner bæret av.. Jeg syns du er flink jeg kjære.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skjer?

One More Time / Aerodynamic

2P her, veit du. Er ikke den skarpeste i matte, kan man si. (evt. den som orker å anstrenge seg)

P-matte er egentlig ganske stress, masse rart jeg ikke skjønner bæret av.. Jeg syns du er flink jeg kjære.

Jeg har P.. og jeg har tentamen i morra.. Wish me good luck :D

Skrevet
Det verste er at jeg er for lat og gjerrig til å lage noe nytt og kaste dette også, så jeg spiser en og en bit.

Probably.

Sånn er jeg også til en viss grad. Jeg åt en god del av gugget, men jeg gav opp til slutt.

He he, ja, jeg orka bare den ene fileten.

Får ta en banan om en time i stedet.

Skrevet
Jeg har tentamen om ni timer... :(

Lykke til! Det greier du fint! :thumbup:

Uff, jeg får prøve. Sitti med matte to timer i dag, og fire timer i går.. Blir deilig med helg nå.. Jeg får tenke på det :D

Skrevet

Er det rart jeg vil gifte meg med deg?

Jeg har P.. og jeg har tentamen i morra.. Wish me good luck :D

Muahahah.

Skrevet
Tar jeg ikke helt feil har Gapwick en søt, sjarmerende og så smått underdanig side som bevist ikke kommer til uttrykk her i DNFK.

Hun er ikke så god til å vise det, vaffal.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...