Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dæjt? :D

Akk nei, er veldig dødt på den fronten. Var der med Jamie, verdens kjekkeste brite. ...som er homo.

Hei Bryster! :)

Hei! Har du en fin kveld?

Kinoen var flott, den, clvn! Filmen var så som så, men selskapet var utrolig koselig. :love:

Hvilken film?

X-Men Origins: Wolverine

Grei underholdning, lekkert mannfolk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Skal se den sjølv Torsdag eller Fredag.

Skrevet (endret)
Dæjt? :D

Akk nei, er veldig dødt på den fronten. Var der med Jamie, verdens kjekkeste brite. ...som er homo.

Haha, sucks to be you =P

... jeg er tom for brus .___.

@smurf: Ville vel sagt noe sånt som at jeg ikke vil oppleve å se deg løpe naken rundt i regnet ute =P

Endret av clvn
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jeg må nok gå i seng nu :p

Så god natt folks :)

Skrevet
Menneh ... Er det sånn at det ikke er lov å ha eget mausoleum i bakhagen hvor man kan mumifiseres og gravlegges, eller få asken spredd over en by fra et fly?
Det skal være mulig å få tillatelse til å nedsette en urne i eget mausoleum. Man må normalt sett sende en søknad til fylkesmannen om man ønsker dette eller spredning av asken, og det er litt papirarbeid involvert i prosessen.

--

Selv skulle jeg gjerne ønsket litt mer frihet rundt forvaltningsprosessen av eget lik i etterkant av ens død. Det hadde f.eks vert spennende å gjort noe uortodoks og sprekt i min egen begravelse, eksempelvis kunne den døde kroppen min blitt dekorert med sommerblomster og så bli rullet utfor en relativt bratt bakke. Eksempelvis kunne man fått gravd et hull i enden, så kunne målet vert å treffe. Man kunne gjerne holdt på til man ble lei. Etterpå kunne det blitt grilling og gratis alkohol til alle inviterte.

Skrevet

Stakkars folk som kommer vandrende på øde steder =P

Hmm, må vel få til et nakenbad i natt i sommer. Det kan være litt phun =D

Skrevet

clvn: Neida, jeg har jo dere kjekke, veldig heterofile nerder.

Og hel-ve-te. Akkurat lagd meg en stor kopp Earl Grey, så oppdager jeg at vi er tom for melk. :(

Skrevet (endret)

Jeg har to Bunnahabhain, en special-release som er lagret på bourbon-fat og en 25 år gammel Single Malt.

12 årig Caol Ila

12 årig Ardbeg

Laphroig Quarter Cask

Og vi må ikke glemme Lagavulin 12årig.

Alle Islay-basert.

Hva mener du?

Endret av Hylo
Skrevet
clvn: Neida, jeg har jo dere kjekke, veldig heterofile nerder.

Og hel-ve-te. Akkurat lagd meg en stor kopp Earl Grey, så oppdager jeg at vi er tom for melk. :(

Ja, de siste bildene i RPP viser jo hvor kjekk jeg er.. ;D

Hmm, føler med deg. Det skal være melk i te, ellers er den ikke drikkbar.

---

Hmm, jeg må fortsatt være litt fjortiss. Er fortsatt kjempefan av ATB. Liker det nye albumet :love:

Skrevet (endret)
Har faktisk ikke hørt om noen av de. :blush:
De er gode alle sammen.

Jeg tok den mildeste; Bunnahabhain 25 årig.

Har en sår hals, så denne hjelper vel litt.

Og ja, det Aidskake sier, stemmer.

Endret av Hylo
Skrevet

Haha, du er da kjekk når du ikke leker blåsefisk. Eller hva de nå heter.

Og ja, skuffende, altså. Har heldigvis sånt melkepulver til krisebruk, men det blir ikke det samme.

Jeg hører på Radioresepsjonen og vekker mamma når jeg brøler av latter. Fin kveld.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...