Gå til innhold

Betale for LOTRO, er det verdt det?


Anbefalte innlegg

Spilte det selv i en uke.. kom til lvl 20-30 eller noe.. Likte det ikke.. Men poenget mitt er ikke at WoW er bedre en LOTRO eller omvendt.. Er da ganske gjevngode, derfor like mye verdt

skjønner :) men forstår ikke helt den wow sammenligningen din, er vel ingen som har sagt noe om at liker man wow liker man lotro i denne tråden? så skjønte ikke helt hvorfor du skrev det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh.. Var ingen respons på noen. Var bare for å poengtere at om man betaler for WoW, kan man betale for LOTRO i stede.. Skjønner ikke liksom spørsmålet med verdi her, i forhold til WoW, hvis WoW var med i diskusjon. For å være helt erlig leste jeg bare førsteposten :p

da så :) trodde det var noen som skrev noe, og edited eller no.

Lenke til kommentar

Hat spilt WoW i to år, og tenker på å teste lotro.

 

Jeg ser alle snakker så varmt om leveling perioden, noe som i og for seg høres veldig bra ut med dette spillet. For meg er bare levelingprosessen prisen jeg må betale for å kunne raide / PvP'e. Hvordan er endgame mulighetene i lotro? En bruker jo tross alt mesteparten av tiden sin på top level, og er det ikke da litt kjipt å føle at spillet er "ferdig" når du endelig dinger 50?

Lenke til kommentar
Hat spilt WoW i to år, og tenker på å teste lotro.

 

Jeg ser alle snakker så varmt om leveling perioden, noe som i og for seg høres veldig bra ut med dette spillet. For meg er bare levelingprosessen prisen jeg må betale for å kunne raide / PvP'e. Hvordan er endgame mulighetene i lotro? En bruker jo tross alt mesteparten av tiden sin på top level, og er det ikke da litt kjipt å føle at spillet er "ferdig" når du endelig dinger 50?

Slik det er nå er det to end game raid dungeons. Helgorod, som er 24 mann raid. Der dropper Lotros T1 armor sets. Den andre og vanskligste er The Rift, som er 10 mann. Der dropper lotros T2 sett. Begge dungeonene har masse quester, de fleste bossene dropper deler av settene og andre items. I tilleg dropper de fleste av dem også quest items, der det bare dropper 1 questitem fra bossen, så selv om du dreper bossen må du ha itemen for å levere questen. Som da gir bra rewards, sammenlign det med Head of Onyxia osv.

Lenke til kommentar

Cristeven, mener nok 12 manns på rift. Det er i tillegg endel 6 manns instanser.

 

I forhold til wow vil jeg si at lotro er noe mer tilrettelagt for rp. Virker som det er fler som gjør det (laurelin server). Bla er det endel festivaler og sånt, med musikk osv. Mulighet for egen musikk og eget hus osv bygger opp om mer rp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...