Naramar Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Lyst på en 70 pala fordi jeg brukte all min WoW tid på e lvle eksen sin hunter til 70 - og nå sitter jeg med antall lvl 70 chars=0 og svarteper. Pluss Paladin er vel gjerne den classen jeg startet å spille WoW med, nostalgi =) Spiller hver bidige dag i flere timer, er 17 år - fyller 18 om 26 dager.
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg er redd både paladinen og druiden har blitt utdelt allerede, kim_a. Endret 11. desember 2007 av Skarstad
dymoletratag Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 (endret) Vinnern av druiden: Jegvil gjerne, i likehet med veldig mange andre, vil jeg anta, få hendene mine i den tidligere nevnte druiden. Jeg har spilt WoW jevnt og trutt og godt og vel to år nå, men jeg har ennå bare én karakter på level 70; en stakkarslig night elf hunter som jevnt og trutt blir lagt i grus av horde-karakterer med gear de ikke fant i en kiste i Hellfire slik som jeg. Men jeg har vitterlig prøvd. Alle klasser har blitt levlet til et eller annet sted på 20-tallet (og jeg har faktisk fått en rogue helt til level 50), men så begynner spenningen ved å gjøre noe nytt å avta, og jeg logger inn på hunteren for å skyte rotter i Deeprun Tram. Hunteren, som var min første karakter, lever for tiden et trist liv. Den usle alven sitter nå i et Karazhan-guild og venter i spenning på at: a) han skal finne fire andre mer eller mindre oppegående mennesker som er i stand til å gjøre Arcatraz uten å drive meg vanvidd så jeg kan bli attuned med Karazhan. b) en DPS-slot skal bli åpen i guildet. Begger deler går forøvrig svært dårlig. Med en ny karakter, i dette tilfeller en druid, tror jeg jeg vil finne ny inspirasjon og glede i spillet (og enda mer enn vanlig med tanke på at jeg ikke må streve så mye med å finne gear), og jeg vil få prøvd en av de mest varierte og morsomste klassene som er å finne i MMO-verdenen. Jeg kan prøve meg både som healer, DPS og tank, en mulighet for variasjon som gjør det enklere å holde seg til en karakter og lengre tid (som hunter har jeg vært vant til å være dps, dps eller dårlig dps). Jeg er atten år gammel borteboende student (bare tre dager siden jeg fylte år, forresten, så dette hadde vitterlig vært en fin presang), og jeg spiller så godt som hver dag, om enn i varierende tid. Om helgene kan det fort bli et par 5 til 6-timerssesjoner, men som hunter blir slikt ganske fort kjedelig, så alts tar opp mye av tiden. Til slutt vil jeg bare si at det er virkelig flott (og gavmildt) av dere å gjøre dette, og om jeg tilfeldigvis blir den heldige utvalgte så gjør dere meg til en særs glad person. Les førstepost dere som er nysgjerrige om pallyn. Endret 11. desember 2007 av Futtlur
dymoletratag Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Det var da plutselig imponerende få som kunne tenke seg en greit geara holy paladin helt gratis..?
Proxor Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 er den ikke gidd bort nå da du skulle heller ha lagt ut tråden litt senere og valgt hvem kontoen skulle gis bort til på selve julafta=) hadde vert stas
dymoletratag Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Les førstepost. Njoa, hadde vert kjekt det, men vinnern kan ta det som et forskudd på julagavene
daruu Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Skulle gjerne sendt en PM hvor jeg beskrev litt bedre hvorfor jeg kunne tenkt meg pala'n, men er såpass kake at det blir nok ikke noe av. Du har da ihvertfall den heller stusselige PM'n jeg sendte i går
username882 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Kan vinneren av druid / paly skrive til meg på PM, må vite om det er sant at noen faktisk har gitt bort noe..
Bruktbilen Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Ahh, hvorfor i all verden ser jeg ikke slike ting før det er over!
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Ahh, hvorfor i all verden ser jeg ikke slike ting før det er over! Er enda en time igjen
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Trenger bare navnet på druiden nå, så...
Poseboen Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Vil det sia t hvis ejg har lyst pa paladinehn sa har jeg crika 45 minutter til a lage en soknad?
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) My bad -slett- Endret 11. desember 2007 av Håks
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Paladinen er gitt ut hvis du har fulgt litt med Hamaestra. Trur det er du som ikke har fulgt med
Poseboen Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hold kjeft, jeg surra litt. Dritt Jeg bare spurte ett sporsmal i tilfelle jeg tok feil. Er ikke noe poeng i a komme med spydige kommentarer og slenge dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå