Gå til innhold

Geforce 4

Izex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket Geforce 4 er beste kjøp? Må vel ha 128 MB og TI4800 skal det bli no fres?

Har lyst på ATI også da, men det virker som mange plages med 9500/9700 kortene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst på ATI også da, men det virker som mange plages med 9500/9700 kortene?

Jeg har 9700 pro og det funker flott :woot:

Så jeg anbefaler ATi :yes:

Skrevet

Har selv også Ati 9700pro og det funker som en drøm. Kjenner mange som har problemer med GeFoce. Slik vil det alltid være. Det er bare sjelden at de uten problemer poster og klager over det :)

Kjøp Ati og skaff deg et bra kort fremfor nVidia som bare lager dritt for tida. Hvis du finner ut at du har en slik PC hvor det oppstår problemer sender du det tilbake til nettbutikken og sier at du angrer og vil ikke ha det allikevel. Angrerettsloven gir deg rett til det hvis du bestemmer deg innen 14 dager og det tar jo bare 1 dag for å finne ut om man liker et skjermkort eller ikke :)

Skrevet

Du vil ikke plages med et radeonkort hvis du kan din datamaskin :wink:

ATi er bedre enn GF i alle prisklasser, så jeg hadde valgt et slik et. Mer framtidsrettet en GF4.

Skrevet

Bør jeg modde et 9500 til 9700 da eller? Ser ut som en smal sak å fixe. Funker det derre "firmwaren" til fixa 9500 kort nå, hørte rykter om at det kom ny for få dager siden?

Skrevet

De nyeste Ati kortene har jo støtte for Direct X 9 hardware. Selv om det ikke har så mye å si nå, så kommer det nok til å gjøre det når det lages spill som støtter DX9.

Skrevet

kjøp et 9500 med 128mb ram og mod det til et 9700 er mitt råd.

eller hvis du har masse penger; kjøp et 9700pro.

Skrevet
Han spurte ikke om vilket ATI kort som var best, men hvilket GeForce 4 som var best i forhold til pris etc. :lol:

Og du fikk ikke med deg at han lurte litt på ATi også?

Skrevet
Takk for anbefalinger, blir å vurdere ATI sterkere :yes: . Kick ass preformance 8)

Radeon 9700 er nok utvilsomt et valg du ikke vil angre på ja :woot: ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...