Gå til innhold

Gode fps-spill til wii


Amerika

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale et fps-spill til wii? Selvfølgelig vet jeg om Metroid Prime 3, men tenkte mer på et krigsspill, som Medal of Honor osv.

F. eks hvordan er Far Cry: Vengance?

 

Det jeg er veldig skeptisk til, er hvordan kontrollene fungerer...noen som har erfaringer?

 

Takk ;)

Endret av Scanjet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale et fps-spill til wii? Selvfølgelig vet jeg om Metroid Prime 3, men tenkte mer på et krigsspill, som Medal of Honor osv.

F. eks hvordan er Far Cry: Vengance?

 

Det jeg er veldig skeptisk til, er hvordan kontrollene fungerer...noen som har erfaringer?

 

Takk ;)

 

MOH 2 (vet ikek om det er ute i europa ennå) er vel kjent for å ha de beste kontrollene.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale et fps-spill til wii? Selvfølgelig vet jeg om Metroid Prime 3, men tenkte mer på et krigsspill, som Medal of Honor osv.

F. eks hvordan er Far Cry: Vengance?

 

Det jeg er veldig skeptisk til, er hvordan kontrollene fungerer...noen som har erfaringer?

 

Takk ;)

 

MOH 2 (vet ikek om det er ute i europa ennå) er vel kjent for å ha de beste kontrollene.

 

Nei, det kommer ikke før tidlig i februar 2008. I og med at jeg spør med tanke på hva jeg bør ønske meg til jul, er nok det litt for sent... wink.gif tongue.gif

Endret av Scanjet
Lenke til kommentar

Eg kan bekrefte at Medal of Honor: Heroes 2 har heilt fenomenale kontroller, går Red Steel og MOH:Vamguard ein god gang.

 

Men i og med at dette ikkje er tilgjengelig for flesteparten her inne hjelper det jo deg lite :p Er vel Metroid Prime 3 som har de beste kontrollene tilgjengelig i dag her til lands.

Lenke til kommentar

Etter min oppfatning finnes det ikke noen virkelig gode førstepersonskytespill på Wii enda. Metroid Prime 3 er mer eventyr enn action. Call of Duty 3, Red Steel og Medal of Honor: Vanguard er alle kurante spill -- de fikk henholdsvis 5/10, 6/10 og 5/10 her på Gamer.no. Av de tre tror jeg at jeg ville gått for Medal of Honor: Vanguard, da kontrollene er mest konsistente og spillet har en bedre følelse av meningsfull progresjon enn de to andre.

 

Men hvis du ikke er så opptatt av at spillet skal være en ren skyteopplevelse, er uansett Metroid Prime 3 langt å foretrekke. Det er en kvalitetsopplevelse, rett og slett. Mye bedre grafikk enn de andre alternativene, mye mer varierte oppgaver -- og mer stemning og personlighet.

 

Far Cry Vengeance på sin side er definitivt temmelig svakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...