Gå til innhold

Privat server til Lotro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet om noen private servere til Lotro som jeg kan spille på? I såfall, kan dere gi meg informasjon om denne serveren? Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen her som vet om noen private servere til Lotro som jeg kan spille på? I såfall, kan dere gi meg informasjon om denne serveren? Takk for svar :)

Privat server er ikke lovlig, men bare som ett hint så er det ikke kommet ut privat server enda..

Skrevet

Er det faktisk ulovlig? Hvis man har spillet og greier?

Jeg har spillet - originalt, selvfølgelig - men, kommer ikke til å spille det igjen før jeg har muligheten til å få spille på en privat server.. vil virkelig fjerne alle de andre løkene som løper rundt og ødelegger spillet for meg! :(

Er det noe jeg ser mest frem til av alt (relativt snakket), så er det privat server på LotRO :)

Skrevet

Dette er ulovlig ja, det er ingen som har lov å utnytte LOTRO, jeg håper inndelig att ingen lager privat server til dette spillet. Det er jo f.eks ikke ei side som thottbot eller wowhead eller lignende der "alle" wow items, quest osv er, for di som lager databaser må ha ett sted å finne alle items, quest osv som di skal bruke om di skal lage enn wow privat server.... Derfor går det sikkert mange mnd, kanskje år før det KANSKJE kommer ut..

ta f.eks wow da, det starta med at enn laga enn emulator til wow, så tok jo han da credit for allt, det skal jo egentlig wow ha siden det er di som har laget spillet. Tror du får enn fin bot om du blir tatt som spiller/opphaver av privat server..

Skrevet

hmm.. Har lest innlegget ditt et par -tre turer nå, men jeg blir virkelig ikke helt klok på hva du mener eller skriver?!

Hva har nettsider som thottbot og wowhead med privat server å gjøre? Og hva slags sider er dette?

Ser virkelig ikke det helt ulovlige med dette? Jeg har et spill, som jeg har kjøpt originalt, men jeg ønsker bare å ikke spille med en haug av folk som "ikke oppfører" seg.. Jeg vil da ha muligheten til å da koble til en egen server hvor eventuelt bare utvalgte får lov til å være med!? Ser ikke det ulovlige i det!? Så, om de selv ikke velger å lage en server -eller gjøre slik av vi har muligheten til å gjøre det selv, så er det vel ikke et problem at noen private lager en "mod", eller hva man ønsker å kalle det, slik at dette kan bli en mulighet? Om jeg jeg må spille offline (helt alene), så gjør jeg heller det, enn slik det er nå..

Hva er det store problemet?

Skrevet

Problemet med det er at spill Som the lord of the rings online, Everquest 2, World of Warcraft, vel alt i denne sjangeren aldri ble designet som et spill som skal spilles online.

helle poenget med mmorpg og mmo sjangeren generelt er at det er massivt online, les online. den måntlige avgiften du betaler er for vedlikehold av servere, content updates etc, og generel tilgang til serveren.

ja du har kjøpt spillet orginalt, det betyr egentlig ingen ting, for du har i teorien kun kjøpt det tilgang til å få være med på disse serverne.

og siden spillet aldri har blitt designet for å kunne kjøres online, eller bli kjørt på servere ikke kontrollert av Turbine eller Codemasters, ja da er det heller ikke lov.

Private servere har eksistert i mmo siden tidenes morgen ja, men det har aldri vært godtatt eller lov.

Du emulerer prgramet til Turbine uten deres tilatelse, dette er da ikke lov.

så nei private servere er IKKE lov, dette godtar du da du installerer spillet.

om du ikke ønsker å spille med dem andre online, vel det er synd for deg, for meg er det noe av det som gjør denne sjangeren morsom og interesang ovenfor alle generiske single player spill.

mener jeg har gitt et greit svar, andre kan kanskje mene noe annet, men det kommer alltid til, private servere er ikke tillat og vil aldri bli tillat, enkelt og greit.

Skrevet

Jeg kan godt betale månedsbeløp.. har ingenting med det å gjøre .. bare la meg få muligheten til å velge hvem jeg vil spille med, eller mot .. liks Warcraft / Starcraft -spillene, f.eks.. eller andre spill som kjører tjenester over nett for at folk kan spille sammen..

Skal ikke krangle på at det er ulovlig.. men synes det er dumt at muligheten ikke finnes.. og kommer det en privat server -mod / crack / whatever, så kommer jeg til å laste den ned og installere.. og så spille LotRO med et STORT smil! :D

Skrevet
Jeg kan godt betale månedsbeløp.. har ingenting med det å gjøre .. bare la meg få muligheten til å velge hvem jeg vil spille med, eller mot .. liks Warcraft / Starcraft -spillene, f.eks.. eller andre spill som kjører tjenester over nett for at folk kan spille sammen..

Skal ikke krangle på at det er ulovlig.. men synes det er dumt at muligheten ikke finnes.. og kommer det en privat server -mod / crack / whatever, så kommer jeg til å laste den ned og installere.. og så spille LotRO med et STORT smil! :D

Skjønner virkelig ikke hva du vill når du vill bli kvitt folk. ja jeg har prøvd wow der bare jeg bare og jeg var admin og jeg adda alle beste våpen gear osv. det var morsomt den første dagen da jeg solo raida black tempel og allt slikt med god mode, etter 1 dag ble det SÅÅÅÅÅÅ kjedelig med ingen å prate med bare springe rundt uten mening siden jeg allt hadde ca 200000 gull, og allt trengte ingenting BOOORRIINNGG....

Er jo idiotisk å kjøpe seg slike spill når man ikke liker å spille med folk

Skrevet

Forskjellen her er jo at Warcraft og Starcraft spillene er i hovedsak singleplayer spill med muligheten for online spill når man måtte ønske det, mmo sjangeren er laget utelukkende for multiplayer, det er ingen vei utenom, sjangeren er slik. skjønner godt at noen ikke liker det, mmo sjangeren er ikke for alles interesse, personlig har den holdt meg gående i 7 år og vil sikkert holde meg gående i mange år til, spessielt nå som jeg har EQ2 på vei.

som personen over nevnte, spiller man på en privat server så vil man nok rimelig fort gå lei, man vil fort merke at dette ikke er det spillet var designet for og de fleste som har spillt på en privat server, slutter enten med spillet eller kommer tilbake på live realmene.

personlig har jeg aldri testa en privat server, av diverse grunner egentlig, 1: jeg ser ikke helt poenget, jeg kjøper og betaler for mmo av den enkle grunn at jeg ønsker å spille med andre folk, dette kan jo være en posetiv eller negativ opplevelse da, for tro meg...jeg har opplevd alt når det kommer til personligheter online, jeg sverger noen ganger føler jeg at vår kjære rase menneske ikke en gang burde ha en rett til å leve hehe.

men er vel egentlig ikke noe poeng i å diskutere videre, du har fått svaret ditt på om det er lov eller ikke, samt meningene om dette ifra folk, kommer garantert en server etter hvert, gjør alltid det, og strengt tatt bryr vel ingen seg om dette, utviklerne murrer nok, men stoppes kan det nok aldri.

som en iverig mmo spiller, vel fanatiker kan man vel kalle det med snart 3 aktive mmo kontoer, men men, så håper jeg du får gløden av det som etter min mening er den mest fantastiske spill sjangeren som eksisterer på pc i dag! og jeg stopper her, trøtt, ikke helt edru og blir mye svada dette.

Skrevet (endret)

Jeg siterer Player Code of Conduct for LOTRO, #18:

18. You may not create, post, use or distribute any utilities, emulators or other third party software tools without the express written permission of Turbine (including, without limitation, macroing programs, botting programs, UI modifications, server emulators, client hacks, map hacks, and data gathering utilities).

Serveremulering har også blitt påpekt ulovlig i tidligere tråder, så av nevnte grunner velger jeg å stenge denne tråden.

Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.

Endret av Skagen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...