Gå til innhold

MMO-Glider - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde gilder en gang, kom til lvl 5 da jeg innså at jeg ikke likte det, følte at det liksom ikke var min "person".

 

Tok også lengre tid å levle med enn uten :p

 

Så foretrekker heller zombiemode med god musikk eller film til grindinga, for ikke å nevne alle herlige stunder på skype som jeg aldri i verden ville opplevd med botting :D

 

Men sånn moralsk sett så bryr det meg midt bak så lenge de ikke gjør det i BG eller gullfarming på 70.

 

til levling er det helt greit spør du meg.... Bare gjør det der ingen blir forstyrret av deg, selv hvis jeg ser en botter betyr det enten honor til meg for fem kills for så å dra mobs på han til rødt gear eller en god latter når jeg rapporterer han (hvis jeg kan få honor av han og slekt så rapporteres han ikke da jeg utnytter botten i stedet)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Synes det er helt greit, så lenge det gjelder lvling. Har en lvl 70, lvla uten bot, og driver nå på med en annen character, som jeg boter opp. Jeg hater det å lvle. Det jeg ser fram til er alltid pvp-biten når man har nådd lvl 70. Boting i BG er idiotisk, da det direkte ødelegger for andre, men å lvle ved hjelp av bots er greit. Er så nice å sette boten på før man legger seg så har den lvla noen lvler gjennom natta ^^ I alle fall nå som jeg har begynt på utdanning, så er det en fin måte å lvle på, uten å ødelegge utdanninga. Velger å finne grindespots selv, er utfordrende og interessant, spesielt å lage en rute der du unngår å agroe veldig mange mober.

Lenke til kommentar
Synes det er helt greit, så lenge det gjelder lvling. Har en lvl 70, lvla uten bot, og driver nå på med en annen character, som jeg boter opp. Jeg hater det å lvle. Det jeg ser fram til er alltid pvp-biten når man har nådd lvl 70. Boting i BG er idiotisk, da det direkte ødelegger for andre, men å lvle ved hjelp av bots er greit. Er så nice å sette boten på før man legger seg så har den lvla noen lvler gjennom natta ^^ I alle fall nå som jeg har begynt på utdanning, så er det en fin måte å lvle på, uten å ødelegge utdanninga. Velger å finne grindespots selv, er utfordrende og interessant, spesielt å lage en rute der du unngår å agroe veldig mange mober.

 

Hvis man ikke har tid til å spille selv kan man la vær.

 

Spille PVP på 70 går fint mens du utdanner deg, men ikke levle?

Lenke til kommentar
Botting for xp, honor etc.. er helt greit for meg.... de meste er rimelig repetivt så jeg forstår godt at folk gjør det.. og så heller fokusere på de delene som er mest interresante (raiding med en ny alt etc...)

 

Grindig for xp og levle er en del av spillet. Take it or leave it spør du meg.

 

Tviler på at man gidder å spille bilspill hvis man ikke liker å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Dere har sikkert hørt om MMO-Glider, som er et av Bot-programmene som du kan bruke til å farme for deg, levle for deg og gjøre andre ting av seg selv uten at du trenger å være i nærheten.

 

Hva mener dere om sånne programmer? Synes dere det er galt å bruke de for å levle sin karakter nummer 20? Eller farme gull til epicmount eller raids med dem?

 

 

Jeg vil at dette skal være en generell diskusjonstråd, så venligst ikke post linker som kan lede til steder der dette programmet kan kjøpes. Personangrep settes heller ikke pris på.

 

 

Selv synes jeg ikke det gjør så veldig mye, spørs helt på brukeren. Om du faktisk setter av tid til å lære klassen og passer på å ikke botte på steder som du vet andre spillere bruker ( f.eks diverse Ogre Camps eller Piratene i Tanaris etc )

Har selv levla en paladin og en druid ved hjelp av dette, programmet, og holder på med en prest som snart er 40. Har aldri fått et eneste whisper fra andre spillere da jeg holder meg langt til pokkerivold i forhold til hvor folk normalt levler.

 

Om jeg blir bannet så var det synd, jeg ville ikke spilt WoW hadde det ikke vært for Glideren :)

 

Og når det er sagt så ville jeg aldri funnet på å bruked den til hverken BG-botting eller Gold-farming på 70.

 

Noen andre her som er enten for eller mot gliding eller har andre erfaringer med dem?

 

Da brukte han feil bot.

 

Har botta BG i månedsvis, aldri fått så mye som en warning.

 

Ah.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Botter mye AV jeg også av den enkle grunnen at jeg ikke gidder og har tid til å gjøre det selv. Er ikke så mye hjemme for tiden, og da er det kjekt å likevel ha litt progressjon.

Lenke til kommentar
folk som boter burde bare få en perma ip-ban... hvis jeg ser en bot blir raportert med en gang ^^ (pleier og drepe dem bare for og ''sjekke'' ^^)

Enig. Helt latterlig spør du meg. Hadde en guildie som drev med det der, artig når han ble bannet og kom tilbake dagen etter med en lvl 9 character og ny account :) Var ikke noe grei fyr heller.

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...