Gå til innhold

Få 8 GB minne i mobilen din


Anbefalte innlegg

Og nå ser det jaggu ut som om overskriften er forandret fra "Nokia leder an", til "Nokia og HTC leder an" :) Men det skulle stått: "Nokia og HTC kommer endelig etter Sony Ericsson" :p

 

Det har det stått hele tiden. (Med mindre noen har vært inne og redigert på artikkelen, men det tror jeg ikke.)

 

At det er Nokia og HTC som leder an i bruken av MicroSDHC i vårt marked, som denne artikkelen hovedsakling handler om, er det vel liten tvil om.

 

Mulig jeg har sett feil, men mener at det stod Nokia leder an.

Det er ingen tvil i at Nokia og HTC leder an i MicroSDHC-markedet, men slik du har formulert artikkelen, så ledes man til å tro at du mener minnekortmarkedet generelt. Eller hvordan mener du man skal tolke utsagn slik som; "Flere mobiler støtter nå minnekort på 8 GB, slik at du kan lagre flere tusen sanger."

Og akkurat der er det hverken Nokia eller HTC som var først ute med tilgjengelige kort.

Og hvorfor forandrer du ikke avsnittet du skriver om SE nå etter at du er blitt gjort oppmerksom på at det du skriver er direkte feil?

Endret av poe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Memory Stick PRO DUO var vel det første minnekortet for mobiltelefoner som kom i 8GB? Disse brukes av litt eldre Sony Ericsson modeller.
Det er vel bare tre SE-telefoner som støtter MSPD på 4 GB (P990i, W810i og W850i), og ingen som støtter MSPD på 8 GB.

 

Sony Ericsson K850i støtter da microSDHC-kort på 8 GB!?
K850i bruker ikke microSD, men Memory Stick Micro-kort (M2).

 

Selv om jeg fortsatt foretrekker M2 må jeg si meg veldig fornøyd med microSD som standard i mobilverden da dette gjør at kort på flere GB koster noen hundre kroner og kan brukes på telefoner fra alle de store utenom SE.

 

Vel nå har det seg spnn at K850 støtter Micro-SD og M2-kort. Jeg har selv hatt i et MicroSD-okrt fra en Samsung i min K850, så den må du laaangt ut på landet med!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...