Grand Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 (endret) Kan være enig at jeg kunne googla det, men kan vi ikke holde oss til tema? peace Endret 7. desember 2007 av Sno
Bjonski Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg ser du er kjapt ute med hånord, men dette er ikke spesielt overraskende. Du liker altså bedre at folk spør spørsmål her på forumet om ting som de uten problemer kunne funnet utav selv dersom de brukte Google? Tips - litt mer forsiktig i svingene neste gang. For mye utskjelling fører ikke noe godt med seg, vet du. Jeg ser ikke vitsen med forum om alle svar skulle vært JUSTFUCKINGOOGLEIT.COM eller READTHEFUCKINGMANUAL. Et forum er til for å hjelpe.. svar som "google.com er din venn" hjelper fint lite.. Spør man her så er man faktisk ute etter et seriøst svar. edit: ontopic nå, siden Sno spør så pent ^^ Endret 7. desember 2007 av Bjohansen
Kharan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ser ikke vitsen med forum om alle svar skulle vært JUSTFUCKINGOOGLEIT.COM eller READTHEFUCKINGMANUAL. Et forum er til for å hjelpe.. svar som "google.com er din venn" hjelper fint lite.. Spør man her så er man faktisk ute etter et seriøst svar. edit: ontopic nå, siden Sno spør så pent ^^ Jeg har da heller aldri sagt at alle svar skal være pekere til Google. Poenget mitt er at de helt enkle spørsmålene skal de aller fleste få svar på om de søker selv via søkemotorer, og på langt kortere tid enn om de stiller spørsmålene på et forum. Kompliserte spørsmål faller det langt mer naturlig å stille på et forum. Ontopic: Om man har lest Crysis-omtalen på gamer.no står det beskrevet der at joda, Crysis kan spilles på internett.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Litt noobete spørsmål, hva vil det si at et sill har 4 kjerner?
Ghaundan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ikke spillet, CPU'en. En kjerne prossesser en ting av gangen, det som gjør at vi mennesker oppfatter at selv en enkelt kjerne cpu gjør flere ting på en gang er at den gjør det ufattelig fort. 4 kjerne vil si at den kan gjøre 4 ting av gangen, istedefor 1 og 1. Det er derimot ikke sagt at en quadcore er 4 ganger så kjapp som en enkelt kjerne, det er flere faktorer som spiller inn. Er supreme commander bygget opp for quadcore? greide det da ålreit med min gamle 3800+ såvidt jeg vet er det ingen spill idag som krever quadcore, for få kunder, og noe som krever så mye regne kraft vil være dyrt å utvikle. Så det lønner seg ikke å lage spill som krever quadcore enda.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ikke spillet, CPU'en. En kjerne prossesser en ting av gangen, det som gjør at vi mennesker oppfatter at selv en enkelt kjerne cpu gjør flere ting på en gang er at den gjør det ufattelig fort. 4 kjerne vil si at den kan gjøre 4 ting av gangen, istedefor 1 og 1. Det er derimot ikke sagt at en quadcore er 4 ganger så kjapp som en enkelt kjerne, det er flere faktorer som spiller inn. Er supreme commander bygget opp for quadcore? greide det da ålreit med min gamle 3800+ såvidt jeg vet er det ingen spill idag som krever quadcore, for få kunder, og noe som krever så mye regne kraft vil være dyrt å utvikle. Så det lønner seg ikke å lage spill som krever quadcore enda. Da forsto jeg det! Takker:)
MrLee Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ghaundan: Du spiller det sikkert fint med 3800+. jeg spillte det også fint med min X2 3800+.. Men AI har mye mer å jobbe med når den får 2 eller 4 kjerner å jobbe med.. du merket sikkert at det begynte å gå riktig treigt når du fikk endel units ute på mappet etter en stund, og AI også begynte å mekke litt... med en Quad ville det nok gått glattere lengre
Grand Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Alle spill som støtter 2 kjerner støtter også 4 kjerner. men blir spillet/spillene bedere på 4 kjerner?
nosync Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 men blir spillet/spillene bedere på 4 kjerner? Nope. Av og til blir de dårligere.
Grand Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Så det var dumt av meg å kjøpe quad? eller vil det bli bedere med 4 kjerners spill etterhvert?
Janerikn Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Er det noen som har prøvd Crysis? har tenkt til å bestille det. hvordan er spillet, er det vanskelig? tar det lang tid før du har runna det OSV. viss det er noen som har tenkt til å si " Google det" så trenger dere ikke å skrive det. Eg brukte 1 hel lørdag og en halv søndag på å runde det. Utrolig bra spill!
Nedward Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 men blir spillet/spillene bedere på 4 kjerner? Nope. Av og til blir de dårligere. Det kommer ann på. Er spillet optimalisert (laget for/programert for) fire kjerner så skal det godt gjøres at det går dårligere. Men hvis spillet ikke er optimalisert for flere kjerner kan man i verste fall miste ytelse. Så det var dumt av meg å kjøpe quad? eller vil det bli bedere med 4 kjerners spill etterhvert? Direkte dumt var det ikke, og ja, sansynligvis vil det bli flere spill ettrhvert som støtter firekjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå