Grand Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hei, jeg lurte på om det er noen spill som er på 4 kjerner/eller kommer snart ut. Jeg har intel Core 2 Quad, Q6600, helt orginal, hvis det har noe og si. MvH Sno:) Endret 8. desember 2007 av Skagen
Gjest member-97590 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Har Q6600 selv, men mener at Crysis har det? Age of Conan får vel kanskje det også?
nosync Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Crysis bruker 2 kjerner. AoC også. Enaste 4 kjerners spill som jeg kjenner til er Supreme Commander.
TFuru Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det er jo fortsatt lenge til AoC kommer ut. Eller har Funcom sagt at de skal ha med 4-kjerners støtte? Edit: Liten leif der ja Endret 7. desember 2007 av TFuru
Grand Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 kan noen gi meg noen linker til noen av de spille dere sa? untatt crysis
Kharan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Eller, som noen ville sagt: http://justfuckinggoogleit.com/
Grand Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 er ikke call of duty på 4 kjerner a?
oophus_3do Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Crysis bruker 2 kjerner. AoC også. Enaste 4 kjerners spill som jeg kjenner til er Supreme Commander. Age of Conan vil støtte 4 kjerner.
agskaali Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Crysis støtter 4 kjerner, og Crytek (de som har utviklet spillet) sier at Crysis kjører raskere på 4 kjerner enn 2. Men tester viser at Crysis bruker bare en og en kjerne, den bare bytter imellom kjernene. Så egentlig bruker Crysis bare 1 kjerne
nosync Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Crysis bruker 2 kjerner. AoC også. Enaste 4 kjerners spill som jeg kjenner til er Supreme Commander. Age of Conan vil støtte 4 kjerner. Støtte ja, men jeg nevnte "laget FOR" fra bunnen av. Og det er kunn Supreme Commander som er. Crysis støtter, men er ikke nødvendig/krav. Eller, som noen ville sagt: http://justfuckinggoogleit.com/ Å herregud.....hvis ALLE gjorde det er egentlig FORUM helt UNØDVENDIG. Jævla Forum Gangster taper.
Grand Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Er det noen som har prøvd Crysis? har tenkt til å bestille det. hvordan er spillet, er det vanskelig? tar det lang tid før du har runna det OSV. viss det er noen som har tenkt til å si " Google det" så trenger dere ikke å skrive det.
Avean Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Alle spill som støtter 2 kjerner støtter også 4 kjerner.
Gjest member-97590 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Er det noen som har prøvd Crysis? har tenkt til å bestille det. hvordan er spillet, er det vanskelig? tar det lang tid før du har runna det OSV. viss det er noen som har tenkt til å si " Google det" så trenger dere ikke å skrive det. Har selv runnet det. Tok ikkje så alt for lang tid, et par kvelder med spilling. Skal visst vere sykelig vanskelig noken plasser, men skal ikkje uttale meg om det i med at eg ikkje spillte på vanskeligste.
Mynotir Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Alle spill som støtter 2 kjerner støtter også 4 kjerner. Det var vel aldri egentlig et spørsmål om hvorvidt spillet støttet 4 kjerner eller ikke. Et spill som kjører på fire kjerner betyr at spillet kjører fire kjerner.
Kharan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Eller, som noen ville sagt: <a href="http://justfuckinggoogleit.com/" target="_blank">http://justfuckinggoogleit.com/</a> Å herregud.....hvis ALLE gjorde det er egentlig FORUM helt UNØDVENDIG. Jævla Forum Gangster taper. Jeg ser du er kjapt ute med hånord, men dette er ikke spesielt overraskende. Du liker altså bedre at folk spør spørsmål her på forumet om ting som de uten problemer kunne funnet utav selv dersom de brukte Google? Tips - litt mer forsiktig i svingene neste gang. For mye utskjelling fører ikke noe godt med seg, vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå