mafiman Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hei, jeg har tenkt til å kjøpe et playstation 2 spill idag..men jeg ekke sikker på hvilken .. hadde lyst på naruto rise of a ninja men den er til xbox 360 -.- men er det noen andre brae spill der ute?...hvis det er plz post...og hvis er noen brae naruto spill plz nevn dem Takk på forhånd. (Har tenkt å kjøpe Final Fantasy XII,men har game FFX og FFX-2 og er liksom litt lei..xD og FFX eide forhold til X2)
nosync Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Shadow of the Colossus Kan ikke gå feil med den! Eller et av de 2 God of War spillene. Endret 7. desember 2007 av nosync
mafiman Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 (endret) Takk for posten, Men jeg har tenkt til å kjøpe Naruto Uzumaki Chronicles 2 den ser så heftig digg ut ville kjøpe rise of ninja men den er for 360 grrr...men chronicles set ikke så værst ut Edit: Hvis du har/prøvd Naruto Uzumaki Chronicles 2 please si din mening om det spillet Endret 7. desember 2007 av mafiman
j-- Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hei, jeg har tenkt til å kjøpe et playstation 2 spill idag..men jeg ekke sikker på hvilken .. hadde lyst på naruto rise of a ninja men den er til xbox 360 -.- men er det noen andre brae spill der ute?...hvis det er plz post...og hvis er noen brae naruto spill plz nevn dem Takk på forhånd. (Har tenkt å kjøpe Final Fantasy XII,men har game FFX og FFX-2 og er liksom litt lei..xD og FFX eide forhold til X2) Kjøp FF XII, finfint spill! Jeg synes XII var bedre enn X. (og selvfølgelig er X-2 dårligst..)
chiefo Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Kingdom Hearts, uten tvil - ettersom det var min favoritt sammen med FFX
JRL Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Okami, Nye guitar hero. God of war. GTA. Resident evil 4, Metal gear solid. God hand, vist du finner det billig kan være artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå