Anders Moen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hei Bare lurte på om BF2 fungerer i Windows Vista... Har bestilt det fra cdon.com, da det kosta bare litt over hundrelappen, men jeg lurer litt på om det faktisk fungerer Noen som vet? Takker
DeadManWalking Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ja, det gjøre det. Men husk at for å dra full nytte av Vista, sett at du har et dx10-kort, må du kjøpe dx10 spill
Lukilock Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 også må du høyere klikke på snarveien til BF2 og huke av for "Kjør som administrator" Er noe galt med admin rettighetene i vista enda, men det skal bli løst i SP1.
Anders Moen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Takk for svar folkens Bra at det funker *glede seg til å begynne*
Green_Monster Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jau da.. det funker, men dessverre memoryleak problem i PR tor jeg så en del CTD (som ikke skjer i XP pga minne allokering har jeg fått høre) men nå kommer 0.7 versjonen snart og dessuten kan det løses med readyboost
Anders Moen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Sorry, men det skjønte jeg ikke bære av, Cri hehe
Green_Monster Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) AHA ! Vel, enkelt forklart. Memory leak skyldes dårlig koding som jeg har forstått det og siden vista behandler minne forskjellig fra xp med tanke på grafikk så vil Project Reality modifikasjonen til BF2 få litt problemer ... noen andre litt eldre spill også, men det finnes en fix siden mange opplever at det hakker og hakker.. Project Reality er en modifikasjon som fremmer mer lagspill og Voip når du spiller og det er litt finere kart å spille på + et annet poengsystem som legger opp til mer strategi osv Ready boost til vista er innebygd og du vil kunne bruke fks. en minnepenn som ram. 4gb minne penn -- 4 gb mer ressurser oppå toppen av det du har fra før. Endret 7. desember 2007 av Cri
Anders Moen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 (endret) Vel, nå ble jeg usikker da vett.. Sitter å installerer det nå, men når jeg kommer litt ut i installasjonen, får jeg bare beskjed om fileerror sånn her: FileError: E:\Support\European Help Files\fr-fr\eHelp.xml 1392, Retry? Hva skal jeg gjøre da? Svarer nei på de som kommer opp, for ingenting skjer på retry, men jeg orker ikke sitte å trykke på nei på alle de filene..det er faen meg mange! Edit: Da har jeg sitti å trykka på "Nei" mange ganger, og til slutt stoppa de å komme og installasjonen fortsatte Nå funker BF2 her iallfall Er ikke helt sikker på online ennå, for han finner ingen servere...og ja, jeg er kobla på internett, åssen ellers skulle jeg ha fått oppdatert posten min? Endret 19. desember 2007 av Anders Moen
steinar2000 Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Lastet ned patch? Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702068
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Ahh, det hadde jeg glemt av hehe Har gjort det nå Egentlig var spillet en julegave til meg (men jeg bestilte det selv, men det var måten jeg brukte for å få det gratis hehe), så jeg har ikke fått spilt på 2 dager for da ble den pakka inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå