Gå til innhold

Funke BF2 i Windows Vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Bare lurte på om BF2 fungerer i Windows Vista...

Har bestilt det fra cdon.com, da det kosta bare litt over hundrelappen, men jeg lurer litt på om det faktisk fungerer

Noen som vet? Takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også må du høyere klikke på snarveien til BF2 og huke av for "Kjør som administrator" :)

Er noe galt med admin rettighetene i vista enda, men det skal bli løst i SP1.

Skrevet

Jau da.. det funker, men dessverre memoryleak problem i PR tor jeg så en del CTD (som ikke skjer i XP pga minne allokering har jeg fått høre) men nå kommer 0.7 versjonen snart og dessuten kan det løses med readyboost :)

Skrevet (endret)

AHA ! Vel, enkelt forklart. Memory leak skyldes dårlig koding som jeg har forstått det og siden vista behandler minne forskjellig fra xp med tanke på grafikk så vil Project Reality modifikasjonen til BF2 få litt problemer ... noen andre litt eldre spill også, men det finnes en fix siden mange opplever at det hakker og hakker..

Project Reality er en modifikasjon som fremmer mer lagspill og Voip når du spiller og det er litt finere kart å spille på + et annet poengsystem som legger opp til mer strategi osv :)

Ready boost til vista er innebygd og du vil kunne bruke fks. en minnepenn som ram. 4gb minne penn -- 4 gb mer ressurser oppå toppen av det du har fra før.

Endret av Cri
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Vel, nå ble jeg usikker da vett..

Sitter å installerer det nå, men når jeg kommer litt ut i installasjonen, får jeg bare beskjed om fileerror sånn her:

FileError: E:\Support\European Help Files\fr-fr\eHelp.xml 1392, Retry?

Hva skal jeg gjøre da? Svarer nei på de som kommer opp, for ingenting skjer på retry, men jeg orker ikke sitte å trykke på nei på alle de filene..det er faen meg mange!

Edit:

Da har jeg sitti å trykka på "Nei" mange ganger, og til slutt stoppa de å komme og installasjonen fortsatte

Nå funker BF2 her iallfall :D

Er ikke helt sikker på online ennå, for han finner ingen servere...og ja, jeg er kobla på internett, åssen ellers skulle jeg ha fått oppdatert posten min? ;)

Endret av Anders Moen
Skrevet

Ahh, det hadde jeg glemt av hehe

Har gjort det nå

Egentlig var spillet en julegave til meg (men jeg bestilte det selv, men det var måten jeg brukte for å få det gratis hehe), så jeg har ikke fått spilt på 2 dager for da ble den pakka inn :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...