Gå til innhold

EVE Online, oppe og gå igjen?


Anbefalte innlegg

Hei, i går hadde jeg tenkt til å prøve trial versjon av EVE Online, heldigvis for meg var den en svær oppdatering (Trinity) så jeg måtte vente til i dag. Men nå er det visst sånn at de som installerer det på XP (eller hvertfall oppgraderer til trinity) mister en fil (boot.ini.) som er ganske nødvendig når XP skal starte opp.

Men det jeg lurte på, til dere EVE fans der ute som sikkert spiller det nå, er det mulig å laste ned EVE uten at denne feilen skjer med meg, vil ikke ta sjansen, så jeg spør for sikkerhets skyld ;)

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, i går hadde jeg tenkt til å prøve trial versjon av EVE Online, heldigvis for meg var den en svær oppdatering (Trinity) så jeg måtte vente til i dag. Men nå er det visst sånn at de som installerer det på XP (eller hvertfall oppgraderer til trinity) mister en fil (boot.ini.) som er ganske nødvendig når XP skal starte opp.

Men det jeg lurte på, til dere EVE fans der ute som sikkert spiller det nå, er det mulig å laste ned EVE uten at denne feilen skjer med meg, vil ikke ta sjansen, så jeg spør for sikkerhets skyld ;)

 

På forhånd takk :)

 

Hei, dette var uten tvil en bommert av episke dimensjoner fra CCP's sider bare så det er sagt. Men de fikset dette problemet bare timer etter det ble oppdaget. Jeg har patchet og rebootet som bare det, så du er helt trygg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...