Gå til innhold

Call of Duty4 - jenter?

sammykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, andre jenter her som spiller COD4?

Jeg er ei jente på 29 som ble lei av å se typen spille, og ville prøve selv. Jeg er dritdårlig og får nesten alltid grisebank (foreløpig) :thumbup: , men jeg har det gøy!!!!

Mitt nick er sammykk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... tenkte å runde spillet one-player først før jeg joiner deg online. har et håp om at dette skal gjøre meg bittelitt bedre. men trenger helt klart ikke være best for å ha det gøy :) sees snart!

spiller resistance online foreløpig. spilt det coop med typen? det er også rågøy!

Skrevet

Heia likestilling. Skulle ønske jeg fikk kjæresten til å få øynene opp for kunstformen spill. COD4 er kanskje ikke så representativ der, men jeg prøver å vise til Uncharted og Heavenly Sword :roll:

Skrevet
Heia likestilling. Skulle ønske jeg fikk kjæresten til å få øynene opp for kunstformen spill. COD4 er kanskje ikke så representativ der, men jeg prøver å vise til Uncharted og Heavenly Sword :roll:

Prøv å anbefale Oblivion til henne! Det funka for meg!!

Skrevet

Hehe klarte å få dama hekta på Battlefield 2, så måtte jo kjøpe henne en bærbar som hun kunne spille på. Fikk henne til å teste Guitar Hero 3, og hun så ut til å like det ;) Og Burnout gleder vi oss begge til!! Morsomt når man får sin bedre halvdel med på hobbyen min. Morsomt at der er flere jenter som spiller COD4, men har tilgode å ha hørt noen jenter i lobbyene på COD4. Men driftet faktisk mot en gresk jente i NFS Pro Street her om dagen.. Hun slo meg :blush:

Skrevet (endret)

Spilte faktisk med en amerikansk jente forrige dagen. Hun ble spammet med grisesnakk fra andre amerikanske fjortisser så ble serveren disconnected.

Edit: Altså på COD4

Endret av SnowDOG_
Skrevet

Har du prøvd å spille single-gamet da sammykk? Du trenger jo ikke spille på den hardeste vansklighetsgraden. Jeg spiller nest lettest. Jeg lover deg at du vil bli enda bedre i spillet av det! Føler på meg at jeg er i nærheten av å runde det snart!!!

Skrevet

Spilte mot en hyggelig dame på CoD4 igår, han tok over for typen eller noe, så spilte hun :p Hun var faktisk ganske god, og flink til å bruke micen :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...