Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Motorola Razr 2 v8


Netrum

Anbefalte innlegg

Hei. Eg vurderer å kjøpe meg ny mobil.

Har forelsket meg helt i motorola sin razr2 V8.

lurer på om noen harerfaringer med den, og om eventuelt eg bør vente på 2gb versjonen om den kommer da. Eller kanskjke V9.

Har egentlig ikke så stort behov for 3g og hdspa som er på V9.

Men minnekortet den bruker er samme som på mp3 spillern min :)

 

Takk på forhånd til all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er ikke så gla i sony ericsson sine telefoner. ihvertfall ikke de uten symbian.

og 3500 for en 910i føler eg er bortkastet da det finnes mange andre mobiler eg heller vil ha som er bare litt dyrerer enn den.

 

Men no har det seg sånn at eg vil ha en fin kamskjell telefon da.

 

Noen som vet når/om razr2 V9 kommer til norge ?

Lenke til kommentar

Jeg fikk min Motorola V8 igår, og det første jeg tenkte var hvor stor den var i forhold til min gamle Samsung E530 klapptelefon. Den er jo nesten dobbelt så stor.

Jeg har ganske småe jentehender, så jeg syntes telefonen er litt for brei. Må skrive melding med to hender feks.

 

Sånn ellers er jo telefonen utrolig lekker, ikke no plastic fantastic her nei! Menyene er fine og lette, og tastene er gode til å være flate.

Samtaler går som smooth, fin å klar lyd!

 

Eneste jeg har plagdes med er å få MMS til å funke, kan sende men ikke motta.

Får bare melding om at MMS'en er skadet. Utrolig irriterende!

Leste at en annen også hadde problemer med dette.

 

Vil gjerne høre om Becks69 har samme problem. Om du ikke har det, så vil jeg gjerne vite hva du gjorde. :)

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, hadde den vært litt smalere og mindre generelt, hadde den vært perfekt for meg!

Endret av Mandarinskall
Lenke til kommentar

Jeg ladet opp telefonen i går, og har lekt meg med den noen timer nå.

 

Jeg er enig med mandarinskall. Jeg syns også den er litt stor - kanskje spesielt litt brei.

Men jeg har heller ikke veldig store fingre.

 

Det jeg liker best med telefonen er de store fine skjermene, bygge kvaliteten og at den gjør alt relativt raskt.

Jeg er også positivt overrasket over menysystem osv.

 

Skal prøve å få tatt noen bilder i dag, lagt inn noe musikk og sende noen mms - så jeg kommer tilbake angåande dette.

Lenke til kommentar
Begynner virkelig å irritere meg over at jeg ikke kan motta mms.. At det skal være så vanskelig!? Skulle jo tro at alt var i orden siden jeg kan sende, men neida..

Er det en svakhet med Motorola?

 

Samme problemet her!

 

Er strålende fornøyd med mobilen, men har problemer med å motta (ikke sende merkelignok) MMS og batteriet, som kan gå tomt i løpet av 12 timer til tross for at den har vært ladet godt under 10 ganger.

 

Har bedt om å få tilsendt oppsett av Netcom over telefon flere ganger, over internet, sett på Moterola sine sider, men fant ikke noe der.

 

Om noen bruker Netcom og får motta MMS, kan dere legge ut oppsettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...