Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile - Nye Framskritt


Anbefalte innlegg

Ja , da er det på tide å ønske dere velkommne till den nye Firstmile tråden.

Som topic sier har det skjedd nye framskritt til tross for at mange har vært ganske negative.

 

Sentral klargjort 2003-02-05 venter på

tilkobling til stamnett

 

Er siste nytt her i Fjerdingby , Rælingen , Akershus (Rett ved Lillestrøm)

 

På sentralen er det foreløpig 48 interresserte.

 

Det tar ca 2-6 uker å koble til dette stamnettet og dvs. jeg får nok noe bestilling fra dem i rundt.. ja mars-april.. kanskje.

 

Lenge Leve Firstmile

 

dere kan også ta turen innom

http://firstmile.port5.com/cgi-bin/forum/YaBB.cgi

#Firstmile @ Undernet sitt eget forum.

 

Takk for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe poeng å vente på Firstmile. De virker helt useriøse. Jeg har forsøkt å registrere meg som interessent siden begynnelsen av desember - uten å få svar.

 

Har sendt tre epost uten å få svar.

 

Bemerk at jeg ikke maser om når "min sentral" blir ferdig eller noe slikt. Jeg forsøker simpelthen å registrere meg som interessent.

 

Mulig at feilen skyldes at jeg registrerte feil telefonnummer første gangen på nettsiden deres... men én epost burde være nok til å få dette avklart. :x

Lenke til kommentar
Det er ikke noe poeng å vente på Firstmile. De virker helt useriøse. Jeg har forsøkt å registrere meg som interessent siden begynnelsen av desember - uten å få svar.  

 

Mulig at feilen skyldes at jeg registrerte feil telefonnummer første gangen på nettsiden deres... men én epost burde være nok til å få dette avklart. :x

 

Er det ikke bare og registrere seg på ny da?

Jeg tror ikke de har bemanning til og svare på alle e-postene de får om ditt og datt, de jobber nok vettet av seg med og stable de første sentralene på beina.

Hvis de skulle ansett en stab bare for og følge opp alt av hendvendelser på dette prosjektet tror jeg aldri det ville ha kommet noen vei.

Hvis ikke kan du jo maile Telenor Networks og høre hvor langt de er kommet i utbyggingen av sentralen din, har du xDSL tilgjengelig er det ikke mye og klage etter.

Lenke til kommentar

Det har vært registrert 42 interessenter på vår sentral en god stund nå. Har ikke blitt kontaktet av Firtsmile av den grunn. Nå er likevel sentralen klar til utbygging, klar medio april. Dette er imidlertid fra Bluecom. Vet ikke om disse selskapene har noen form for samarbeid, men det er uten betydning bare nettet kommer opp og går.. :yes:

Lenke til kommentar

Hva slags svar vil du ha da? Det virker for meg som om problemet ditt er ett såkalt "pebcak". Bedre de bruker tiden sin på utbygging enn å svare på mail om alt mulig rart. Ellers er det nok av info på sidene deres. Har selv stått på en sentral med over 40 int. siden desember, men venter ikke å høre noe fra de før om ett par månder enda alikevel. Det tar litt mer enn akkurat over natta å bygge ut, men det er kanskje ikke så lett å være tolmodig?

Lenke til kommentar

asso..

 

Dere er jo smarte da.. har dere ikke lest det de har skrevet eller ?

De jobber på spreng med å få opp serverne i Oslo.. de må jo få opp disse først..

Det kommet nok til å ta min. et halvt år før noen av oss privatpersoner får inet fra de :p

 

uGn

Lenke til kommentar
Hva slags svar vil du ha da? Det virker for meg som om problemet ditt er ett såkalt "pebcak". Bedre de bruker tiden sin på utbygging enn å svare på mail om alt mulig rart. Ellers er det nok av info på sidene deres. Har selv stått på en sentral med over 40 int. siden desember, men venter ikke å høre noe fra de før om ett par månder enda alikevel. Det tar litt mer enn akkurat over natta å bygge ut, men det er kanskje ikke så lett å være tolmodig?

 

Det eneste jeg ønsker er å få registrert meg som interessent...

Aner ikke hva "pepcak" er...

Firstmile bygger sentraler i Oslo, men siden jeg ikke får registrert meg - er det godt mulig at de bygger en sentral på Marienlyst der jeg bor uten at jeg får beskjed...

 

Forsøker altså ikke å få tilfredstilt et sykelig behov for kontakt eller bekreftelse...

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ønsker er å få registrert meg som interessent...

Aner ikke hva "pepcak" er...

Firstmile bygger sentraler i Oslo, men siden jeg ikke får registrert meg - er det godt mulig at de bygger en sentral på Marienlyst der jeg bor uten at jeg får beskjed...

 

Forsøker altså ikke å få tilfredstilt et sykelig behov for kontakt eller bekreftelse...

 

Du kan registrere deg som interessent på forsiden deres ( http://www.firstmile.no/ )

 

Du får ikke noe mail tilbake på dette. Men kan sjekke nummeret ditt etterpå. Er det dette som ikke fungerer? I såfall tar jeg selvkritikk på mitt svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...