Gå til innhold

Xbox død fra forhandler


Viewety

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte xbox 360 igår, dvs 4.12, og pakket den opp på kvelden for å nyte Assassins Creed.

Koblet opp alt av kabler, startet xboxen for første gang og jammen titter ikke feilmelding E74 fram på skjermen...

Står litt om feilmeldingen på følgende link: http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-...error-codes.htm

 

Ettersom det tydligvis kunne være kabelen det var noe galt med, tok jeg med xboxen bort til en kamerat der vi prøvde med kabelen hans, men boksen kom fram med samme feilmelding på skjermen. På feilmeldingen står det også at jeg skal kontakte microsoft support.

 

Uansett, det jeg lurte på var om jeg kan levere xboxen tilbake til butikken å regne med og få en helt ny en, eventuelt heve kjøpet(selvom kabler etc har vært pakket opp?), eller må jeg kontakte microsoft og vente en haug med tid til dem får fiksa det? (butikken kjøpet ble gjort i var foresten elkjøp om det har noe å si)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Elkjøps sider:

 

30 dagers full returrett

 

Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering

 

:)

Lenke til kommentar

Yes. som de andre over her har sagt så kan du bare ta den med til butikken du kjøpte den å få byttet den i en ny en ;) Dette skjedde med en kompis av meg også. han kjøpte 360'n sin en Fredag å fikk RROD første gangen han skrudde den på. Fikk ikke levert denn inn før Mandagen han da men de byttet den ut med en gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...