kluhr Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Er nybegynner og har bestemt meg for å kjøpe dette. Ønsker derfor å spørre noen mere erfarene om dette er et greit kjøp. Nikon D50 med følgende linser: Nikon AF 70-300mm 1:4,5 -5,6 G Nikon AF-S 18-55mm 1:3,5 - 5,6 G Veske og ekstra batteri, alt i meget god stand. Pris kr. 3000 Håper på svar Har kjøpt det, men hyggelig med innspill Denne artikkelen gjorde susen for meg: http://forbrukerportalen.no/site_search?qu...Autf8=nikon+D50 Endret 5. desember 2007 av kluhr
cruelphotography Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Har hatt D50 selv, men det er ikke til å legge under en stol av 30D er ett usaklig mye bedre kamera, og den ekstra linsen er verdt en knapp tusenlapp ny. Ville gått for 30D, uten tvil.
turnipkongen Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 I den testen der, kvifor samanliknar dei nikon d50 med canon 5d? det er jo heilt på tryne, og enda verre, i kategorien skjerm/søker får både d50 og 5d 4 poeng. wtf?
Snirfle Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Prisen på det du har kjøpt er det ingenting å si på. Men jeg kan heller ikke fatte hvordan såkalte testere kommer fram til hvilke kameraer de skal sette opp mot hverandre. Var det fordi det var en D og et femtall i begge modellene, kanskje?
kimare Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Prisen er som sagt veldig bra, kameraet er også bra. Testen derimot er ubrukelig.
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Da må en forstå hvordan Forbrukerrådet tester. De tester mange modeller over flere klasser, så vidt jeg har forstått det.
MrLee Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Og legger mye vekt på funksjon/pris. Grei nok pris det tror jeg. Objektivene er ikke noe å rope hurra for Endret 5. desember 2007 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå