CCola Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Heisann! Har ett program på PC-en som heter softphone (telio phone) som kommer med abonnementet til hjemmetelefonen vår. Jeg sliter med å finne ut hvilke porter jeg må åpne på routeren for å få dette til å funke.. Finner jo ikke programmet blant programmene på denne.... Har prøvd å søkt litt på google etter liknende program, men jeg vet likssom ikke helt hvilket program det kan og skal være.. Har også prøvd med litt forskjellige porter.. Routeren er en Netgear WPN824v2. Jeg lurer også på hva "Server IP address" er, og hva som skal stå der, og hvordan man finner det?
CCola Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Iiiiingen som vet? Trenger seriøs hjelp her.. Diskusjon, vis hva dere er god for!
Duqe Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har los som nettlevandør og bruker asus ruter, men har ikke gjort noen endringer på ruteren for å bruke softphone fra telio. Prøv å resete ruteren og kjør den stock instillinger for å se om softphone vil fungere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå