Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er gyldig legetimasjon?


Chizzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det er helt absurd at postens ID-kort går som gyldig informasjon!

 

Jeg kjenner minst en som har skaffet seg "ekte" falsk legitimasjon hos posten. De har først fikset på et bankkort så det ser ut som de er født noen år tidligere (Dette kan man se om man ser nøye), og dette leverer de inn til posten, så lager de ekte Postens ID-kort, men som sier at personen er eldre enn han egentlig er. For eksempel har de jeg kjenner forandret på personnummeret fra født i 90, til født i 88.

 

Hvorfor sjekker ikke posten opp mot folkeregisteret eller en annen kilde?

 

Jeg vil ikke si hvordan de fikk forandret datoen på bankkortene, siden da er det nok noen her som vil prøve å kopiere metoden, og det er ikke det som er poenget med denne posten. Posten kan vel kanskje modereres eller slettes av moderator hvis han/hun føler at den bryter noen regler.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar :)

Da må jeg vel skaffe meg ett nytt visa kort da :( Må jeg da betale for begge to? hvis f.eks det hadde kostet 50 kr. i mnd ( nå vet jeg ikke hva det koster da ), måtte jeg da betale for begge? Altså 100 kr i mnd?

 

Hvis ikke jeg trenger det så gjør jeg selvfølgelig ikke det, men tenkte det var lurt å spørre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...