Gå til innhold

KASH og tvilsomme bransjer..


grinaldo

Anbefalte innlegg

På sidene med svar på ofte stilte spørsmål om KASH er det interessant å lese at IKANO Finans mener at det er greit å betale med Visa på nett så lenge man holder seg unna "tvilsomme bransjer som spill, underholdning og erotikk". Ja vel... :D

Endret av office2007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ender du opp med inkasso er det da selskapets feil?

 

På et max'a kredittkort med 10 000 i grense må du betale 250 kroner per måned for å unngå inkasso. Er det da kredittkrtselskapet sin feil om saken din havner hos inkasso eller den norske statskirkes feil?

Endret av gorber
Lenke til kommentar
Ender du opp med inkasso er det da selskapets feil?

 

På et max'a kredittkort med 10 000 i grense må du betale 250 kroner per måned for å unngå inkasso. Er det da kredittkrtselskapet sin feil om saken din havner hos inkasso eller den norske statskirkes feil?

Nei, men er du bare ute etter å krangle?

Det er en samfunnsmessig kjent fordom at inkassobransjen er gjennområtten og tvilsom, ikke at jeg synes at det nødvendigvis er rettferdig mot bransjen at den har fått dette stempelet, ei heller synes jeg det er ufortjent hvis man får inkasso, men det er ikke det dette handler om...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeg skjønte heller ikke det. Gambling og porr er tvilsomme bransjer.

 

Er det ikke litt umoderne å putte spill, underholdning og erotikk under samlebetegnelsen tvilsomme bransjer da? Spill kunne jo være Norsk Tipping, underholdningen kunne være TV2 og erotikken f.eks. Kondomeriet. Ville det være så uansvarlig å bruke kortet på disse nettstedene? Ved å legge til litt godvilje skjønner man så mye mer, i tillegg til at livet blir litt morsommere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...