Gå til innhold

Pristesten - vinteren 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så i kritikkene til amentio. der var det mye rot i retur noe som folk faktisk undervurder hvis de skal tape masse penger på ting som blir defekt.

 

holder meg til netshop og komplett de leverer og har god service.

 

har sendt inn 3 retur pakker til komplett og 1 til netshop på 3 uker :p

 

flott at jeg oppdager feil med varene sånn i tur og orden.

 

ikke noe å klage på returen til komplett i allefall

Lenke til kommentar
så i kritikkene til amentio. der var det mye rot i retur noe som folk faktisk undervurder hvis de skal tape masse penger på ting som blir defekt.

 

holder meg til netshop og komplett de leverer og har god service.

 

har sendt inn 3 retur pakker til komplett og 1 til netshop på 3 uker :p

 

flott at jeg oppdager feil med varene sånn i tur og orden.

 

ikke noe å klage på returen til komplett i allefall

Dagene der netshop var best på retur, og egentlig service generelt, er over. Jeg hadde bare positive erfaringer fra dem, helt til sommer i år. Det skal utrolig mye til for at jeg kjøper noe der igjen nå, og da må det være noe som har lav "feil-rate".

 

Har ikke opplevd retur med amentio, men er alltid lette å få tak i på mail, og prisene på både frakt og varer er uslåelige. Liker også fraktprisen innebærer at ting kommer ettersom det kommer på lager, dette kan afaik bli svindyrt andre plasser. I tillegg så er denne prisen ganske lik uansett hva du kjøper, så man slipper å forholde seg til kostnader alt etter hvor tungt ting er osv, gjør kabinetthandel osv mye lettere (hos de fleste er man godt inne i prosessen før man vet fraktpris). Er dog litt kjipt å måtte dra hele veien bort til postkontoret for å hente småting til under 50 kr. =p

Lenke til kommentar

Jeg vertfall er vertfall berørt at de ikke har egne lagre... En av rambrikkene mine har vert defekt i godt over 4 uker nå uten at jeg har hørt noe annet fra amentio enn "vi venter på respons fra norek". Det er ganske kjipt med 1gb ram i maskinen :(

 

Min første retur av et headset for godt over et år siden gikk knirkefritt...

Lenke til kommentar
Dem tre billigste viser seg ihvertfall å være dem som har brukt minst penger på sida si. Alle dem tre sidene er trege og stygge. Dårlig info om varene også. Betaler heller litt ekstra da :)
Du bør ALLTID sjekke informasjon med produsent. Å ta informasjonen fra nettbutikken som god fisk er ikke alltid like lurt. Selv de beste på dette området (komplett bl.a) viser feil iblant, og du har ingenting du skulle ha sagt om du stoler på dem og det viser seg å være feil.
Lenke til kommentar

Jeg har bare positivt å si om amentio. Komplett og MPX er det lenge siden jeg handlet hos de er bare rævva. Holdt en knapp på pc-utstyr en god stund, men de dreit også på draget på en retur jeg hadde. Nå er det AMENTIO som får pengene mine. Har faktisk hatt en retur der og det gikk smertefritt, i tillegg har de faktisk varer på lager når de sier at de har det, i motsetning til ehrmph ... andre

Endret av metaman
Lenke til kommentar
Jeg har bare positivt å si om amentio. Komplett og MPX er det lenge siden jeg handlet hos de er bare rævva. Holdt en knapp på pc-utstyr en god stund, men de dreit også på draget på en retur jeg hadde. Nå er det AMENTIO som får pengene mine. Har faktisk hatt en retur der og det gikk smertefritt, i tillegg har de faktisk varer på lager når de sier at de har det, i motsetning til ehrmph ... andre

 

Nå har jo ikke Amentio varer på lager i det hele tatt da, så akkurat den argumentasjonen passer ikke.

Men det er jo fint at du har positive erfaringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Pc utstyr dyrere enn komplett? Det var noe nytt. Må være en spøk.

merkelig, jeg sparte 1900 på å kjøpe datamaskinen min med pcutstyr istedet for komplett

 

Jeg syns også pcutstyr er jevnt over rimeligere enn komplett så dette var litt snodig, ja.

En annen ting jeg har lagt merke til er at pcutstyr og komplett ofte synes og ha like mye av samme varene på lager. Det virker rett og slett som de har felles lager ... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...