Gå til innhold

Kva spel skal eg ønske meg til jul? Xbox 360!


jsol

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har lyst å få meg eit nytt spel til x-boxen min som eg kan kose meg med ei stund!

Har tenkt å kjøpe Mass Effect til brodern, noko som eg sikkert kjem til å gå til innkjøp av sjølv også, etter at vi har testa det litt!

Ser Assassins Creed ikkje lever heilt opp til forventningane til folk, og at ein lett blir lei av spelet? Det er synd ettersom eg vil ha

eit spel som kanskje varer litt, og som ein ikkje går lei av med ein gang. Typ: Mass Effect (sikkert..)

 

Har frå før av: PES 06, PES 2008, Project Gotham Racing 3, Condemned, Oblivion, Gears of War.

Går mest i PES 2008 ettersom eg slit med å bli lei av å banke venner og folk over Live!;) Oblivion har eg spelt nok av, og Gears of War har eg runda.

 

Nokon som har tips og anbefalingar? :)

 

Mvh jsol!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du likte PGR3 kan du jo vurdere PGR4? Ellers har vi jo Mass Effect, som du helt tydelig ønsker deg.

 

Ellers kan jeg nevne i tilfeldig rekkefølge:

 

Lost Planet

Tomb Raider Anniversary (utrolig genialt, skjønt jeg bare har PC-versjonen ennå.)

Test Drive Unlimited

Marvel: Ultimate Alliance (har klart det mange, mange ganger. Ikke bare kan du lage egne lag som blir bedre og bedre, men du får hele tiden nye folk når du spiller, så neste gang har du enda flere folk å velge blandt. Dessuten har vi jo Heroes & Villains pakken på markedplace som gir deg enda flere folk å velge mellom.)

Clive Barker's Jericho

Call of Duty 4

skate

Virtua Fighter 5 (du kommer til å slite en stund før du får taket på det, men det er verdt det.)

Ghost Recon- Advanced Warfighter 1 og 2

Forza Motorsport 2

Lenke til kommentar

Har Call of Duty 4 på PC, og var ikkje særleg fan av PGR3.

 

Assassin's Creed har eg sett på, men omtalar og folk seier at det er repeterande, med andre ord blir eg kanskje fort lei av det? Andre seier det er genialt og fantastisk. Skal vurdere dette spelet, men treng noko som verkeleg overbeviser meg til å skaffe det! :)

 

Fyr på med forslag! Mykje bra her. Er ikkje såå fan av motorsport og slåstspel->Virtual Fighter 5 osv.

Finst det andre RPG spel, med action element som er interessane til xbox360 ? desse varer jo som oftast lengst.. Har også tilgang til Gold account på live, så spel som er artige online er også gode tips..

 

 

Korleis er The Orange Box på xbox360? Har runda hl2 og episode 1 på PC, men har mine tvil om korleis styringa skal fungere med xbox-kontrolleren..!

Endret av jsol
Lenke til kommentar
Assassins Creed er den største skuffelsen jeg har vært borti noen gang. Var gøy til å begynne med. Men etter å ha spillt i 2 timer og skjønt at jeg har da sett alt spillet har å by på ble jeg veldig skuffet.

 

Min anbefaling er The Orange box.

 

 

 

Etter 2 timer med assassin's creed har du ikke åpnet store deler av byene, det blir bare bedre og bedre.

Assassin's Creed er 100% vert de 500 kronene.. =)

Lenke til kommentar

Aner ikke hvordan jeg klarte å glemmed det, men prøv Blue Dragon. Det er samme mannen som lagde Final Fantasy V (regnet som det beste i serien), og grafikken er laget av han som lagde grafikken i Draon Quest. Det sier jo sitt. Mener han som skrev musikken er svært kjent i tillegg. Ellers har vi jo Eternal Sonata, også et glimrende JRPG selv om jeg ikke har fått prøvd det ennå.

Lenke til kommentar

Er du glad i FPS spill, anbefaler jeg Half Life - Orange Box! Kanskje du allerede har spilt Half Life 2 , og kanskje Episode One, men det er en fantastisk spill samling! Half Life 2, Episode 1, Episode 2, Portals og Team Fortress 2. 5 spill i en boks, det! Portals er morsomt og nyskapende, og er vel verdt å prøve. Selv absolutt elsker jeg Team Fortress 2. Ta en titt på filmer på youtube.com, og se på grafikken og gameplayet. Er ett spill jeg har brukt masser av tid på, og hadde gladelig betalt full pris for det! Er sådan også mye humor i det :) Uansett har du variasjonen, som du leter etter, i denne oransje boksen :)

 

 

Ellers annbefaler jeg Ghost Recon Advanced Warfighter, både 1 og 2. Jeg synes de er helt fantastiske, og vel verdt pengene og tiden det tar å spille de. Men historien og variasjonen i spillet kan diskuteres. Historien er solid og enkel, men den er ikke veldig dyp. Det er heller litt lite variasjon, men jeg ser at du har Gears of War, så jeg tror du vil like disse. ( de har sunket en del i pris, i og med at de ikke er flunkendes nye, så hva med å ønske seg begge to, som en slags " nisse-pakke" ? xP )

 

Ellers er Eternal Sonata, som andre allerede har nevnt, visst nok ett veldig bra rollespill. Sikkert verdt å spille!

Forøvrig har jeg selv testet Blue Dragon, og hvis man ikke er en stor fan av store og omfangende rollespill, vil nok ikke dette falle i smak.

 

Jeg vil også fraråde deg å ønske deg Blacksite - Area 51. Det var ikke noe tess, synes nå jeg, men.

 

Assassin's Creed ville jeg ha vurdert. Det er blandede meninger om spillet, pga en liten vri i historien, men liker du

 

That's my two cents!

Ellers , gled deg til å spille Mass Effect ! Er fantastisk bra! :D

 

*edited by KylesMom*

Endret av KylesMom
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler Bioshock :thumbup: Helt klart et av årets beste spill med fantastisk gameplay, stemning og grafikk. Første gangen jeg entret undervannsbyen Rapture, var et magisk øyeblikk. Dette spillet er en sikker vinner :new_woot:

 

Angående Bioshock. Ingen refs mot deg eller spillet, men hvorfor synes alle at det er så fantastisk? :p Er det noe jeg ikke helt ser? Jeg har det selv ( kjøpte på release ), og har spilt en ca 3 timer, antar jeg, men det faller ikke helt i smak. Noe som irriterer meg , for jeg liker konseptet - synes det er genialt, men jeg bare blir ikke forelska i det.

 

Hva er det som gjør det til ett av årets spill, for deg og generelt? :)

Lenke til kommentar

Stemningen og grafikken kan jeg forstå - ble veldig, veldig positivt overraska over grafikken første gang jeg satt spillet i boksen.

 

Kanskje det bare er meg, men jeg synes det var vrient, alt det her med Gene-bank, og oppgradering av våpen. Og en venn av meg trodde kanskje jeg til og med hadde gått glipp av en "oppgraderings automat" for våpen, eller noe slikt. Virker litt skjevt satt sammen, men er veldig mulig at jeg bare gjorde en feil, og rett og slett overså noe når det gjalt å forstå alt av systemene.

Lenke til kommentar

Okai! Så langt er det Assassin's Creed som frister mest!

Skal sjekke ut Eternal Sonata seinare. EDIT: Såg videoreview frå Gamespot, og trur ikkje det er noko spel for meg!

 

BioShock har eg til PC, flott spel men greidde som ein anna her inne ikkje å forelske meg i dette.

 

Advanced Warfighter 2 har brodern, ganske stilig spel som eg ikkje har fått testa så altfor mykje!

Orange Box føler eg er PC-spel. Kjem heilt sikkert til å kjøpe den pakken gjennom Steam.

 

Mass Effect og Assassin's Creed må kunne by på mange underholdande timar saman med storebror min i jula! :)

Ingen form for Multiplayer i Assassin's Creed sant?

 

Takk for mange gode svar folkens!

Endret av jsol
Lenke til kommentar

Før meg opp i listen over folk som ble seriøst skuffet over BioShock. Selv om man ignoreer at man bare kan installere det to ganger (!) på PC versjonen ble det liksom ikke det helt store. Grafikken er jo grei nok, men langt fra så bra de lovet oss. Spillmessig er det bare System Shock 2 om igjen, men med andre navn. Plasmidene i BioShock ble kalt PSI Powers, og våpnene kunne oppgraderes. I bunn (hehe) og grunn er BioShock bare System Shock 2 på havbunnen i stedet for på en romstasjon. Dessuten foretrekker jeg helt klart SHODAN i stedet for Andrew Ryan. Man kan liksom ikke konkurrere med en helsprø AI og genmodifiserte aper. ;) Så søt liten ape. Så koselig. Se, der er enda en. Og enda en. Hel hel flokk, faktisk. Så koseli.... *******!!!!! Hehe.

Lenke til kommentar
Okai! Så langt er det Assassin's Creed som frister mest!

Skal sjekke ut Eternal Sonata seinare. EDIT: Såg videoreview frå Gamespot, og trur ikkje det er noko spel for meg!

 

BioShock har eg til PC, flott spel men greidde som ein anna her inne ikkje å forelske meg i dette.

 

Advanced Warfighter 2 har brodern, ganske stilig spel som eg ikkje har fått testa så altfor mykje!

Orange Box føler eg er PC-spel. Kjem heilt sikkert til å kjøpe den pakken gjennom Steam.

 

Mass Effect og Assassin's Creed må kunne by på mange underholdande timar saman med storebror min i jula! :)

Ingen form for Multiplayer i Assassin's Creed sant?

 

Takk for mange gode svar folkens!

 

 

Nope det er ingen multiplayer del i Assassin's Creed.. : (

Endret av Andyh0w
Lenke til kommentar
Assassins Creed er den største skuffelsen jeg har vært borti noen gang. Var gøy til å begynne med. Men etter å ha spillt i 2 timer og skjønt at jeg har da sett alt spillet har å by på ble jeg veldig skuffet.

 

Min anbefaling er The Orange box.

 

 

 

Etter 2 timer med assassin's creed har du ikke åpnet store deler av byene, det blir bare bedre og bedre.

Assassin's Creed er 100% vert de 500 kronene.. =)

Har spillt igjenom hele skiten jeg. Og ble noe bedre gjorde det ihvertfall ikke. Samme som skjer hele veien. Største skuffelsen noen gang! Eneste positivt jeg har å si om spillet er klatringen og at byene var veldig pene (Bortsett fra menneskene da).

Lenke til kommentar
Assassins Creed er den største skuffelsen jeg har vært borti noen gang. Var gøy til å begynne med. Men etter å ha spillt i 2 timer og skjønt at jeg har da sett alt spillet har å by på ble jeg veldig skuffet.

 

Min anbefaling er The Orange box.

 

 

 

Etter 2 timer med assassin's creed har du ikke åpnet store deler av byene, det blir bare bedre og bedre.

Assassin's Creed er 100% vert de 500 kronene.. =)

Har spillt igjenom hele skiten jeg. Og ble noe bedre gjorde det ihvertfall ikke. Samme som skjer hele veien. Største skuffelsen noen gang! Eneste positivt jeg har å si om spillet er klatringen og at byene var veldig pene (Bortsett fra menneskene da).

 

Veldig enig med Billy_Bob her.

Assassins Creed var en stor skuffelse, alle missions er PRIKK LIKE (bokstavelig talt), og spesielt gøy er det ikke å bare hoppe rundt på alle plassene som ser nesten helt like ut (grafikken er utrolig flott, men det er jo ikke grafikk som gjør et spill bra).

 

Skaff deg heller Mass Effect, det var i grunn ikke et spill jeg hadde så veldig lyst på og ble heller et impuls kjøp, men dette må være et av de beste spillene jeg har spillt på lenge! Holder på å gå igjennom spillet for tredje gang nå, og det sier vel litt når dette egentlig ikke er min type spill.

Flott historie, flotte karakterer, flotte landskap... Det eneste som trekker ned på spillet er at frameraten kan bli litt lav til tider, men ellers er det ikke noe å utsette på, hadde uansett fått et terningkast 6 fra min side.

Lenke til kommentar
Assassins Creed er den største skuffelsen jeg har vært borti noen gang. Var gøy til å begynne med. Men etter å ha spillt i 2 timer og skjønt at jeg har da sett alt spillet har å by på ble jeg veldig skuffet.

 

Min anbefaling er The Orange box.

 

 

 

Etter 2 timer med assassin's creed har du ikke åpnet store deler av byene, det blir bare bedre og bedre.

Assassin's Creed er 100% vert de 500 kronene.. =)

Har spillt igjenom hele skiten jeg. Og ble noe bedre gjorde det ihvertfall ikke. Samme som skjer hele veien. Største skuffelsen noen gang! Eneste positivt jeg har å si om spillet er klatringen og at byene var veldig pene (Bortsett fra menneskene da).

 

Veldig enig med Billy_Bob her.

Assassins Creed var en stor skuffelse, alle missions er PRIKK LIKE (bokstavelig talt), og spesielt gøy er det ikke å bare hoppe rundt på alle plassene som ser nesten helt like ut (grafikken er utrolig flott, men det er jo ikke grafikk som gjør et spill bra).

 

Skaff deg heller Mass Effect, det var i grunn ikke et spill jeg hadde så veldig lyst på og ble heller et impuls kjøp, men dette må være et av de beste spillene jeg har spillt på lenge! Holder på å gå igjennom spillet for tredje gang nå, og det sier vel litt når dette egentlig ikke er min type spill.

Flott historie, flotte karakterer, flotte landskap... Det eneste som trekker ned på spillet er at frameraten kan bli litt lav til tider, men ellers er det ikke noe å utsette på, hadde uansett fått et terningkast 6 fra min side.

 

 

I second that. Ikke delen om Assassin's Creed, har ikke spilt det selv enda, så uttaler meg heller lite om det, men delen om Mass Effect. Helt fantastisk. Trengs ikke sies mer enn det :)

Lenke til kommentar

Mass Effect skal som sagt kjøpast, men i første omgang til bror min!

Fant eit godt tilbod på Halo 3, 300 kr.. Kjøpte det på impuls og håpar det er artig online! Ser ut til å ha fått gode tilbakemeldingar fleire plasser vertfall.

 

Ser ut til at eg må revurdere Assassin's Creed ønsket mitt, dersom det er så repeterande som folk skal ha det til.. Finst det andre spel enn Mass Effect eg berre MÅ få med meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...