Gå til innhold

Kva spel skal eg ønske meg til jul? Xbox 360!


jsol

Anbefalte innlegg

Jeg vil foreslå The Darkness. Det er ikke ett spill du MÅ få med deg, men jeg koste meg i allefall med det. En bra historie, men det har noen ting som kunne ha blitt gjort bedre ( ansikter ser generelt dårligt utførte ut, men ingenting som gjør noe ).

Det er jo ett FPS, men med ett par "twists" , på grunn av de mørke kreftene hovedpersonen får rådighet over.

 

F.E.A.R kan jeg også annbefale! Ett av de FPS spillene jeg har likt veldig godt. Er en smule skummelt, i allefall guffent , synes nå jeg, så hvis du ikke liker å hoppe litt, og ha ett bankende hjerte når du spiller, så vil F.E.A.R kanskje ikke være helt topp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PGR4 er latterlig mye bedre enn PGR3...beste bilspillet til X360 sålangt. (nei jeg er ikke noe særlig fan av sim)

 

COD4 er jo ett must have spill!! Ikke bare er det utrolig bra SP del, men multiplayer biten kan du kose deg ihjel av. Ett spill jeg aldri hadde klart å vært foruten!

 

Assassins Creed er ett veldig bra spill, dessverre litt for repeterende, men absolutt verdt pengene jeg betalte for det. Men hadde heller kjøpt meg COD4.

 

Lykke til med kjøp av spill.....Her er mange gode anbefalinger her.

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig lyst på AC, men folket her i gårn sier gameplayet dabber av utover i spillet. Samtidig hører jeg enkelte som sier det er et konge spill.

 

Spørsmål?

 

Kan man klatre hvor man vil? Har sett videoer av Altair som sitter på det høyeste punktet i en av byene(?) og ser seg omkring. Er området omkring fritt vandreområde? Eller ser det bare stort og allmektig mens du egentlig bare kan traske i ei lita bakgate?

Lenke til kommentar
Jeg har utrolig lyst på AC, men folket her i gårn sier gameplayet dabber av utover i spillet. Samtidig hører jeg enkelte som sier det er et konge spill.

 

Spørsmål?

 

Kan man klatre hvor man vil? Har sett videoer av Altair som sitter på det høyeste punktet i en av byene(?) og ser seg omkring. Er området omkring fritt vandreområde? Eller ser det bare stort og allmektig mens du egentlig bare kan traske i ei lita bakgate?

 

Ettersom det jeg har sett, er det veldig fritt. Veldig. Man kan gå hvor man vil, og klatre hvor man vil, sett at det går ann ( ikke er en 90 graders fjellvegg ) - bortsett fra enkelte steder, hvor området slutter, og det er en slags glass vegg som blokkerer.

Rett på meg hvis jeg tar feil, jeg har som sagt bare sett , og prøvd spillet noe, aldri spilt igjennom det selv.

Lenke til kommentar
Jeg har utrolig lyst på AC, men folket her i gårn sier gameplayet dabber av utover i spillet. Samtidig hører jeg enkelte som sier det er et konge spill.

 

Spørsmål?

 

Kan man klatre hvor man vil? Har sett videoer av Altair som sitter på det høyeste punktet i en av byene(?) og ser seg omkring. Er området omkring fritt vandreområde? Eller ser det bare stort og allmektig mens du egentlig bare kan traske i ei lita bakgate?

 

Du kan dra hvor du vil, altså klarte opp hvilken som helst bygning. Og ja alle bygningene du ser når han er på et slikt høyt punkt (brukes for å oppdatere kartet), kan du dra til.

 

Spillet er pent, og jeg synes spillmotoren fungerer godt med tanke på akrobatikk/klatring/kamp. Men ja spillet blir slitsomt fort, samme type oppdrag ser du igjen og igjen, og det er også veldig lite variasjon i type oppdrag.

 

Jeg har spilt igjennom spillet, og vil ikke si at jeg angrer på det, men spillet kunne vært så mye bedre hvis utviklerne har bare tatt seg litt mer tid og implementert flere type oppdrag og gjøremål.

 

Nei....hvis du skal ønske deg et spill så ønsk deg Mass effect i stedet, et veldig mye bedre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...