Gå til innhold

All in One inventory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tatt opp wow-spillinga igjen etter drøye 2 år. (Må spille litt i jula :) )

Tidligere hadde jeg en add on som het noe som "all in one inventory", men jeg kan ikke finne denne noe sted?! Fant en versjon, men lurer på om den ikke er oppdatert. Har søkt på dette forumet uten å finne noe også..

Er det noen som har en direkte link til denne addon`en som virker? Det ville jeg satt stor pris på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ikke inn på wowsidene fra jobb, men søk på ARK inventory, bruk den i stedet for AIOI, som jeg mener at ikke har blitt oppdatert på en gooood stund.

Skrevet

Takker for raske svar!

Prøvde meg fra toppen, med baggins, men ting har tydeligvis litt mer komplisert siden jeg var i azeroth sist! ;)

Hvordan får jeg egntlig det slik at når jeg presser "b" , så kommer liksom en stor bag opp? Fikk ikke dette til. Trenger (foreløpig) ikke å sortere på alt mulig greier..

Skrevet
Takker for raske svar!

Prøvde meg fra toppen, med baggins, men ting har tydeligvis litt mer komplisert siden jeg var i azeroth sist! ;)

Hvordan får jeg egntlig det slik at når jeg presser "b" , så kommer liksom en stor bag opp? Fikk ikke dette til. Trenger (foreløpig) ikke å sortere på alt mulig greier..

Trykk F12 eventuelt..

Skrevet
Takker for raske svar!

Trykk F12 eventuelt..

Eller du kan installere OneBag, så har du en enkel stor bag...

Skrevet

Nok en gang takk for hjelp.

Jeg prøvde også den siste, OneBag, men den virket ikke. Det står "out of date" på addon menyen.

Synd, for det var egentlig noe sånt jeg tenkte, enklest mulig, bare èn stor bag. Slik som det var i gamledager! ;)

Finnes det noe som ligner på denne?

Skrevet
Jeg prøvde også den siste, OneBag, men den virket ikke. Det står "out of date" på addon menyen.

Finnes det noe som ligner på denne?

Du kan jo bare huke av "load out of date addons" så funker den sikkert.

Bruker selv en som heter Bagnon som er slik du er ute etter. Den er også oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...