Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan du snakke med foreldrene dine om sex?

Gjest Guest_flau_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_flau_*
Skrevet

Eller er dette tabu? Vet for eksempel foreldrene dine når du debuterte (eller om du har debutert?). Hva vet de om sexvanene dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme som over.

Men hadde igrunnen ikke vært noe stort problem for min del. Tror ikke det hadde brydd dem så altfor mye heller.

Endret av Atald
Gjest Guest_flau_*
Skrevet

Haha. Så hun regna med du skulle på fest for å feie over damer?

Skrevet

Den kondom-kommentaren kunne de spart seg for. Unga hører ikke på foreldrene uansett. Blir bare teit når de sier det.

Skrevet (endret)

Morsan forteller jo at jeg skal/skulle bruke kondom fra jeg var 12 eller noe tror jeg :p

Dessuten har hun funnet brukte kondomer, så tror hun.. tok tegningen, men først nå, jeg debuterte for 2 år siden, men er vel kanskje like greit at hun tror jeg var 17 :)

Ellers helt åpne.

Endret av JD_Scrubs
Skrevet

Her hjemme har begge to drevet med seksualundervisning i ungdomsskolen som med. studenter, så har ikke greid å komme unna selv. Men det ender som regel med at jeg bare går. Ellers holder jeg hemmelig om _alt_ rundt kvinner&sex. De trodde jeg var ukysset, inntil en bekjent "hadde observert" meg og en annen gang da de greide å lure opplysninger ut av meg. Hele den situasjonen var litt flaut. Heldigvis vet de ikke om mine andre aktiviteter som skjer når de ikke er tilstede :D Til info er jeg 18 år

Skrevet

Det har aldri vært et tema, men jeg for min del hadde ikke hatt no problemer å snakke om sex egentlig. Snakke om sex med foreldre tror jeg uansett ikke er synonymt med å legge ut om sexlivet sitt i detaljer :p

Eneste jeg har fått høre før er "Skal dere sove i samme seng _trenger_ dere ikke gjøre no første natta..." :wee:

Skrevet

Eneste er vel at modern har sakt at jeg skal bruke kondom og en gang i 6. klasse tror jeg når hun plutselig begynte å snakke om sex med frokosten når jeg hadde en kompis der. Faen så flaut.

Eneste er vel at modern har sakt at jeg skal bruke kondom og en gang i 6. klasse tror jeg når hun plutselig begynte å snakke om sex med frokosten når jeg hadde en kompis der. Faen så flaut.

Skrevet

Fullstendig tabu her ja. Mamma eller pappa har aldri sagt ordet "sex" som jeg har hørt. Jeg har i alle fall lovet meg selv at jeg skal være totalt åpen til mine unger om slikt. Synes det fungerer mye bedre.

Skrevet

Pappa prøvde å nevne dette en gang han kjørte meg hjem...

*Du eirik, nå som du er i ettforhold har dere sikkert en del sex og sånt..... *STILLE'

Men vi skal ha pasta til middag når vi kommer hjem*

etter det har jeg ikke hørt ett ord,p

• Opprett ny...