Gå til innhold

Final Fantasy X Skal dette skje? (The End)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har akkurat drept Yu Yevon og når jeg drepte han kom det credits for hvem som har laget spillet og når den lista ble ferdig så kom the *The End* og jeg kunne ikke gjøre noe skal det skje sånn eller er det bare PS2'en som klikka?

Thnx

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis jeg ikke husker feil, har FFX-2 litt av den funksjonen, som jeg husker.. Begynner å bli en stund siden jeg har spilt spillet, men husker ihvertfall at alt ble reseted, untatt noen få ting som magic og sånne ting.. Correct me if am wrong.

Endret av Darkbuster
Skrevet

FFX-2 har 'New game+'. Men i den japanske og indonesiske versonen av FFX, ligger det en "new game+" glitch som begynner ved Al Bhed Home i ørkenen etter å ha grillet Dark Ifrit. Etter ham er det et punkt hvor man kan snike seg forbi de to vaktene som vokter passasjen. Men dette er KUN(!!!) i den japanske og indonesiske versonen!

Skrevet
Hei jeg har akkurat drept Yu Yevon og når jeg drepte han kom det credits for hvem som har laget spillet og når den lista ble ferdig så kom the *The End* og jeg kunne ikke gjøre noe skal det skje sånn eller er det bare PS2'en som klikka?

Thnx

Ja,skal ikke skje noe mer....men kommer jo en film der Yuna prater til hele Spira inne på Blitzball arenaen da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...