mafiman Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei jeg har akkurat drept Yu Yevon og når jeg drepte han kom det credits for hvem som har laget spillet og når den lista ble ferdig så kom the *The End* og jeg kunne ikke gjøre noe skal det skje sånn eller er det bare PS2'en som klikka? Thnx
mafiman Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Ok men det er noen som sa at du kan starte på nytt med like mye strenght og samma skills og sånt går det ann?
Explorer Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Tror faktisk kun FFX-2 har den funksjonen, i FFX ihvertfall så tror jeg du må trykke reset for å komme ut av the-end bildet.
Darkbuster Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hvis jeg ikke husker feil, har FFX-2 litt av den funksjonen, som jeg husker.. Begynner å bli en stund siden jeg har spilt spillet, men husker ihvertfall at alt ble reseted, untatt noen få ting som magic og sånne ting.. Correct me if am wrong. Endret 3. desember 2007 av Darkbuster
S-r-ex Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 FFX-2 har 'New game+'. Men i den japanske og indonesiske versonen av FFX, ligger det en "new game+" glitch som begynner ved Al Bhed Home i ørkenen etter å ha grillet Dark Ifrit. Etter ham er det et punkt hvor man kan snike seg forbi de to vaktene som vokter passasjen. Men dette er KUN(!!!) i den japanske og indonesiske versonen!
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hei jeg har akkurat drept Yu Yevon og når jeg drepte han kom det credits for hvem som har laget spillet og når den lista ble ferdig så kom the *The End* og jeg kunne ikke gjøre noe skal det skje sånn eller er det bare PS2'en som klikka? Thnx Ja,skal ikke skje noe mer....men kommer jo en film der Yuna prater til hele Spira inne på Blitzball arenaen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå