Gå til innhold

Tips til spacesim-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tips men har kjøpt genesis rising før og det var rett og slett TRAGISK, jeg kan si mye dritt om det spillet med det er litt off topic, Star Wolves moser det spillet godt ned i grusen.

Tarr Chronicles har vist en del bugs og jeg likte ikke demoen, men kan jo vurdere å gi selve spillet en sjans.

 

X3 er alt for komplisert for meg, jeg er den som liker action best ^^, penger skaffer man seg ved å knerte folk (kansje litt handel).

Jeg har også snust litt på Spaceforce, prøvd demoen og sånnt men ble utrolig skuffet i forhold til forhåpningene jeg hadde (tenkte meg ett nytt Freelancer).

 

Så blir vel bare Darkstar One igjen da... blir nok det ;)

Takk for tips!

Må gjerne komme noen fler da :)

Lenke til kommentar

det er sant att du kan slåss veldig mye, jeg liker bare ikke action delen, syns den er litt daff i forhold til enkelte andre spill (MIN mening). MEN det er sikkert helt konge når du har kommet skikkelig i gang, med baser og fabrikker og slikt. Men jeg har litt for dårlig tålmodighet/tid for det spillet.

 

Og til EVE, jeg spiller ikke spill som man må betale for pr måned.. (da slapp jeg å bruke livet mitt på WOW f.eks. :p)

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...