Gå til innhold

Andre steder en PHPmyAdmin ?


Anbefalte innlegg

På siden phpmyadmin, kan man koble seg til og lage tabbeler osv..

 

 

Lurer på om det finnes andre slike sider ? Lage sin egen bruker og lage tabbeller osv, nesten som phpmyadmin.

 

 

 

 

Fordi, på phpmyadmin pleier denne feilmeldingen å komme opp ofte; Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /www/110mb.com/s/u/p/p/o/r/t/-/support-u/htdocs/forum.php on line 13

 

 

 

 

Men, over til spørsmålet mitt! Finnes det andre sider ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å bare bruke kommando-linje verktøyet til MySQL, ev. bruke MySQL-Administrator som du kan hente fra MySql sine sider?

 

Ellers så fungerer jo også Toad for MySql, et verktøy som hjalp meg veldig gang første gang jeg var borte i Oracle (da selvfølgelig Oracle utgaven ;)).

 

Hvis du på død og liv skal ha et webgrensesnitt mot MySQL, så finner du en del alternativer her: http://www.debianhelp.co.uk/mysqlweb.htm

Endret av tZar
Lenke til kommentar

Uten å vite bestemt, så vil jeg anta at du

1. Ikke vil kunne bruke kommandolinje programmet, siden din gratis (?) host ikke gir deg shell tilgang.

2. Ikke vil kunne bruke et eksternt program for å behandle databasen, siden din gratis (?) host ikke gir tilgang til databaseserveren fra annet enn localhost/sin egen ip-range.

 

Så du må sannsynligvis holde deg til phpMyAdmin, som ikke er en side, men en applikasjon som er forhåndsinstallert på din host.

 

EDIT:

Fordi, på phpmyadmin pleier denne feilmeldingen å komme opp ofte; Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /www/110mb.com/s/u/p/p/o/r/t/-/support-u/htdocs/forum.php on line 13

Det høres ut som om din gratis (?) host har underdimensjonert mysql-serveren. Et klart hint om at det er på tide å flytte til grønnere marker ;)

-C-

Endret av ChristianW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...