Gå til innhold

Miss Hovedkort 2007


kimarve

Anbefalte innlegg

Jeg vil påstå at denne er usedvanlig vakker. De kjøleribbene ved CPU-sokkelen er fantastiske! Bør sees IRL for optimal forståelse av kortets vakkerhet. :)

 

 

Pent, pent.

 

 

Fargesprudlende : http://64-bit-computers.com/wp-content/gig...motherboard.jpg

 

 

Forelsket: http://www.tt-hardware.com/img/news5/news120707_1.gif

Endret av kimarve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sapphire PURE CrossFire (PC-A9RD580):

 

*bilde*

 

Ganske unik og fengende fargekomposisjon. :)

Eneste jeg har å utsette er minneslottene som er røde og blå, samt den blå kontakten nederst.

Jeg må si meg enig med deg der. Har alltid vært svak for Sapphire sine hvite hovedkort

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at denne er usedvanlig vakker. De kjøleribbene ved CPU-sokkelen er fantastiske! Bør sees IRL for optimal forståelse av kortets vakkerhet. :)

Intels 975x-modell?

 

Yup :) Herlig kort! Pleide å være veldig påpasselig med å påpeke at det er 3 PCIe-slotter det var nyinnkjøpt og 3 stk PCIe var mye :p

 

Det er en ting jeg bare MÅ nevne, selv om det ikke er et hovedkort. Er ikke denne helt overjordisk stilig?

 

OK, det der var et lydkort. Beklager, lydkort har ikke noe å gjøre her. Jeg får kompansere med disse to da:

 

Global American 3307770

Tyan Tempest i5000PW (Legg merke til riseren på RAM-slottene; annet bilde her.)

 

Så kan man si hva man vil om de hovedkorta der, men jeg liker dem uansett. Elegante og ikke mist orginale; uvanlige formfaktorer, doble sokler, og ikke noe konstruerte silikongreier eller brunkrem - her er det grønn silkscreen og ulakkerte kjølere som gjelder! :D

Lenke til kommentar
Hurtig og lett redigert:

 

post-128003-1196556241_thumb.jpg

 

Edit: Mulig jeg gjør flere endringer etterhvert.

 

nice !

 

Sapphire PURE CrossFire (PC-A9RD580):

 

post-51867-1196571326_thumb.jpg

 

Ganske unik og fengende fargekomposisjon. :)

Eneste jeg har å utsette er minneslottene som er røde og blå, samt den blå kontakten nederst.

 

 

Redigert ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
fox__mars_intel_p35___ich9r_socket_775_2129703916_0_Big.jpg

 

Ikke verst, da.

 

Sitter selv på Foxconn X38-kortet, håper på å få ett mars kort også snart. :love:

 

Liker kjøleløsningen på disse kortene, og forakter heller ikke onboard power- reset og clear cmos-knapp!

 

hovedkortdo2.jpg

 

Nå skjønner jeg! "Normal" kopulering er rimelig svett, men denne kosen rundt plastikk og metall, er så klart ikke en viss indikasjon på hvor man hvor man helst plasserer sine egne behover. Men heller et substitutt for et skikkelig jern i rompa ... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...