Gå til innhold

Test: Nokia E51


Anbefalte innlegg

Innkjøpt for fire dager siden. Så langt godt fornøyd selv om jeg jobber med å sette meg inn i symbian (dette er min første smarttelefon og i tillegg min første Nokia :love: )

Har testet den med fring og skypeOut og det var null problem.

Jeg er kjempefornøy med tanke på pris vs. funksjoner.

Ikke opplevd å få løst glass enda, men var føre var og kjøpte den i en butikk, hater å sende tilbake til webshopper. De 300 ,- jeg betalte ekstra i butikken er ikke så stress.

 

Skype?

 

Finner ikke E51 i listen over telefoner som det er støttet på.

 

http://mobiledownload.skype.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes ingen offisiell Skype(Out)-klient til S60, desverre.

 

Fring er så vidt jeg vet beste løsning, men funker etter min egen erfaring veldig veldig dårlig. Programmet kobler seg opp mot Fring sin egen server som igjen kobler seg opp mot Skype. Det fører til mye mellomledd som igjen resulterer i lang delay. At Fring er primært utviklet for bruk med 3G, og ikke Wi-Fi, (vil tro det er årsaken) gjør at lydkvaliteten er langt under par.

Lenke til kommentar
Finnes ingen offisiell Skype(Out)-klient til S60, desverre.

 

Fring er så vidt jeg vet beste løsning, men funker etter min egen erfaring veldig veldig dårlig. Programmet kobler seg opp mot Fring sin egen server som igjen kobler seg opp mot Skype. Det fører til mye mellomledd som igjen resulterer i lang delay. At Fring er primært utviklet for bruk med 3G, og ikke Wi-Fi, (vil tro det er årsaken) gjør at lydkvaliteten er langt under par.

 

Bruker fring i ny og ne med wifi. Det er ikke optimalt, og ikke som på PCen. Men siden jeg ringer en del til utlandet så er det å foretrekke fremfor de sinnsyke prisene jeg har på utenlandssamtaler med ventelo rocky

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...